Tiger Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Va? Han trodde väl att man skulle skriva hur man tror folk tycker och tänker om en själv, och inte tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Japp. Så har han så coolt språk också. Riktigt gangsta. W0rd up, Jag är tyngre än tupac och phetare än P.diddy. SlewMe, Vill du ha baZZ? *Langar upp lemmen på bordet* @ Kebab, det var ganska solklart att han menade dig eftersom det stod nytillskott (tror jag) Förövrigt så tycker jag alla på forumet har blivit betydligt mer gay sen jag var här senast, Vet inte vad det beror på men stämmningen verkar inte längre vara lika bra som när jag la upp min Feminist tråd för länge länge sen. @ mr_tobbe, inte bara i avataren! Redigerad 9 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag gillar inte Spam Snuten, han är en härmapa. HITTA EGEN IDÉ TILL AVATAR!! Förlåt, ska byta så snabbt som möjligt. Redigerad 9 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Förlåt, ska byta så snabbt som möjligt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) mr_tobbe, inte bara i avataren! Ja, du har hela köret nu. Lyric från Powderfinger om jag inte minns fel, grymt bra låt live. EDIT: Wohoo, nu har jag också! Fast en yngre variant. Redigerad 9 juni, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 @ Kebab, det var ganska solklart att han menade dig eftersom det stod nytillskott (tror jag) Hmpf. Nytillskott. Ett år och 2 månader. mja, kanske. har iof bara varit aktiv sen i september nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tweak - Tveka. Kebab - Någon som finns i SA forumet HOWHOW - En anningen mysko person, vet inte varför. Maimstream - Roliga kommentarer och smilis överskott. okka - Rolig att diskutera med även om vi aldrig kommer någon vart. Officer Hernandez: Inte så vidare aktiv medlem, men mycket trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Maimstream - Roliga kommentarer och smilis överskott. Men allvar, Oboy är faktist gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Men allvar, Oboy är faktist gott. Det var inte roligt nu eftersom jag var beredd. Jag räknar till tre dagar sen kan du köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det var inte roligt nu eftersom jag var beredd. Jag räknar till tre dagar sen kan du köra på. Ok, vänta på måndag efter sommarskolan då, då ska du få den. Var oberedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ok, vänta på måndag efter sommarskolan då, då ska du få den. Var oberedd Jag ska, det var därför jag glömde bort var jag la lappen där jag skivit upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag ska, det var därför jag glömde bort var jag la lappen där jag skivit upp det. Annars kunde skickat lappen till mig så jag hade kommit ihåg vad jag skulle skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Annars kunde skickat lappen till mig så jag hade kommit ihåg vad jag skulle skriva. Jag har redan skickat den till dig. Den är ganska bred och stor och den tickar. Redigerad 9 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag har redan skickat den till dig. Den är ganska bred och stor och den tickar. Ok, kommer ihåg det nu, en ganska bred stor lapp som tickar. Jag är ivrig och väntar spännt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ok, kommer ihåg det nu, en ganska bred stor lapp som tickar. Jag är ivrig och väntar spännt på den. Bra att du är spänd. Kan behövas för att motstå Cyprez galna krafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Bra att du är spänd. Kan behövas för att motstå Cyprez galna krafter. Ska vi näta våra galna kraft? Jag tror nog jag kan peta mig mycket längre in i näsan vad någon kan här btw, blir det inte ny sida snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 MEN snälla sluta spamma här. Ta det på msn, irc, aim, yahoo, pm, vad som helst men inte här. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) PM? Valfritt Chattprogram? Edit: ÄRRTVÅ hann före Redigerad 9 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ojoj, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ja, du har hela köret nu. Lyric från Powderfinger om jag inte minns fel, grymt bra låt live. EDIT: Wohoo, nu har jag också! Fast en yngre variant. Du har helt rätt, den är till och med bäst live tycker jag. Yey, nu behöver du bara fixxa i signaturen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts