StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ja detta är väl min uppfattning om några medlemmar på sajten. Stellhell En snusande dildoviftande östergötländare som gillar att vara inne på Rotten och Ogrish. Arvid En stöckhölmare som bara är inne på sajten för att göra sitt jobb och inte för att roa sig. KalleR En trevlig kille som tyvärr varit offer för många kaxiga invandrare. Cortez Ett 2Pac-fan som gärna drar igång dispyter om vilken musikstil som är bäst. The Dude En jävligt trevlig och optimistisk kille som föredrar fred framför allt annat. Okka En trevlig kille som lyssnar på all sorts musik och som utrycker sig genom långa texter som man ofta inte orkar läsa igenom. Hultenius Grundaren av sajten fast som aldrig svarar på PM längre. Orka vara östare. Jag är västare. Den finaste delen av götaland! _/ HEIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Då ändrar vi det. Fast det syns ju inte i quoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Orka vara östare. Jag är västare. Den finaste delen av götaland! _/ HEIL! /sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Lite fler, för sakens skull: Runar: Skoj snubbe som gillar Rocky - oh yeah. Yes, en lirare som kom ihåg mig, Tack Pico. Du är mannen hela dagen (Om du är man villsäga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 KebabKurt, Försöker få respekt av Crice genom att gilla Dylan? eller så gillar han dylan bara Jag försöker fan inte få respekt av någon! Argh, lackish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag försöker fan inte få respekt av någon! Argh, lackish! Lakrits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Lakrits? Precis vad jag tänkte skriva men jag fuckade upp allt! Förresten så kan jag meddela att jag har börjat bli aktiv igen (hurra), jag har varit borta pga att jag haft ett så fett bazzflow att jag varit upptagen. (ELLER pga att jag blivit bannad en liten tid pga några gay varningar jag fick i början av min tid här!, tycker att man ska kunna överklaga!) Förresten så är Runar min brorsa...Bara så att ni vet, han är ganska så gay. Redigerad 7 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Förresten så är Runar min brorsa...Bara så att ni vet, han är ganska så gay. För att inte tala om dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Förresten så är Runar min brorsa...Bara så att ni vet, han är ganska så gay. Kan jag gott tänka mig. Ni är idi....jobbiga båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Dom som har sagt mig kan få en sängfösare ikväll. Tänk iaf på saken.................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kan jag gott tänka mig. Ni är idi....jobbiga båda två. Vill du ha beef eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag hatar diarrehampus. HAN ÄR HEMSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Dom som har sagt mig kan få en sängfösare ikväll. Tänk iaf på saken.................... Tur att jag inte sa dig pKz: TuffinG^ han börjar bli inaktiv på forumet VaX***Gissa vem: Nja.. Hmm.. Han är snäll, också väldigt kul kille Frenzy: Forumets hårdaste hårdrockare! Cortez: Skön stil, så länge det inte blir Musikkrig Miike: Dirtbag Ganska kul i bland. Corleone: En ny okka håller på att födas. Härmed döper jag dig till Cokka (uttalas med K). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kebabkurt är respekt, han har Neil Young på sin avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kebabkurt är respekt, han har Neil Young på sin avatar. Japp. Så har han så coolt språk också. Riktigt gangsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Japp. Så har han så coolt språk också. Riktigt gangsta. Är du säker på att du inte ska ha beef? Lite bazz skulle sittra bra också, bazza med kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Dom som har sagt mig kan få en sängfösare ikväll. Tänk iaf på saken.................... Vet inte om jag nämde dig. Men om jag nämner dig nu, kan man få sej en sängfösare då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Japp. Så har han så coolt språk också. Riktigt gangsta. Du svarade inte på kebabkurts fråga. Ville du ha en biff eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Du svarade inte på kebabkurts fråga. Ville du ha en biff eller? Självklart. Helstekt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) .xstreem - En blockland pygme med lång hår som lirar cs och blockland och är ledare i Ze Shadows. spajdermän - En klass kompis som är både smart och dum, får mvg hela tiden och jao.. pKz - En hårdrockare som spelar counter-strike och samtidigt är en snäll rådgivare.. Icecandy - En trevlig, snel, soet tjej som spelar World of warcraft, hjälper mig med mycket och käkar Ekströmms Kräm. Tiger - En snäll tiger som jag brukar snacka med väldigt ofta på msn, fipplar mkt med photoshop och grejz0rs. Cortez - Legolas The Dude - Cannabis vafan, kommer inte på några mer nu, är lite trött.. det får vara såhär.. Redigerad 7 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts