Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vote: Ja absolut! Ska jobba hela dagen och kvällen till kl 21:00 så jag skall fira på jobbet. Skall gå omkring och känna mig Svensk hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vote: Ja absolut! Ska jobba hela dagen och kvällen till kl 21:00 så jag skall fira på jobbet. Skall gå omkring och känna mig Svensk hela dagen. Så ska det låta! Vote : Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nej, verkligen inte... http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2453&a= [...] ...typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ser ingen anledning att fira nationaldagen faktiskt. "Patrioterna" har gjort dagen till rasistiskt De andra politiskt korrekta ser det som en chans att göra det så osvenskt som möjligt. Så nej inget firande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts