Jacker Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vote: Kanske Är inte särskilt Sverigeälskande på det viset. Har aldrig varit förtjust i patriotism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Absolut inte.. strunter i gubben Vasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej, bryr mig inte om den faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vote: Nein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Finns väl redan en sådan här tråd. Men nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 ¿Qué? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nein, men kanske man firar lite smått.. Flaggan och så typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag ska ner i en polares källare där vi ska stå i en ring och heila & dricka glögg. Konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej, det kommer jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Fråga: Vad är nationaldagen bra till, förutom ledigheten den bjuder på? Svar: Ingenting. Däremot har den en del dåliga ting i lager. Exempelvis ger den främlingsfientliga tölpar rätten att fula runt mer än vanligt, och... det var väl allt, skulle jag tro. Redigerad 5 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Mm jag kommer fira djävulens dag (666) MOAHAHAH. Ärligt, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag ska ner i en polares källare där vi ska stå i en ring och heila & dricka glögg. Konstigt va? Låter helt normalt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vote: Nej bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vote: Ja, absolut! (endast för att jag ville skilja mig från mängden=er. Nävars. Men ngt firande kommer det att bli tror jag. Har dessvärre ingen svensk folkdräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Varför firar vi nationaldagen på den 6:e juni förresten? Har det inte något med Gustav Vasa och danskarna att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 ...det var den 6 juni 1523 som Gustav Vasa valdes till kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej har aldrig gjort det och kommer nog förmodligen aldrig göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Kommer att fira min födelsedag (som är idag) med några kompisar men inte nationaldan. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Vote: Ja, absolut! (endast för att jag ville skilja mig från mängden=er. Nävars. Men ngt firande kommer det att bli tror jag. Har dessvärre ingen svensk folkdräkt. Nu kör du i fel svängar, lille (mellanstora, stora?) vän. Midsommar är det du tänker på, vilket det inte står någonting om på morgondagens schema för utstyrselanpassning. Folkdräkterna ligger kvar i garderoberna då, precis som (de nästan) alltid (gör). För att fylla upp det hålrummet erbjuder jag dig (om du vill), samt alla med gröt i hjärnan, att trä på er en mundering bestående av utslitna ÖB-jeans, grandiosa kängor, bombastisk bombarjackor och billigt friserade knoppar, komma ner till torget med fanor gula och blåa, heila, dricka starköl, jaga "blattejävlar", drabbas en stund med terroristgrupper, för att därefter åka hem och spela "Jag älskar mitt Sverige" lagom högt, så att polisen skall bli tillkallade runt klockan tolv, då många i erat svenska kvarter stör sig på livet ni för. Lagen stänger ned eran fest, och ni faller strax därefter i sömn. God natt, mina skalliga kamrater. Så vänligt av er att vårda vårat Sverige i den hjälteglans ni just visat upp. --- Ett fjantigt sätt för mig att säga "Rasismen stjälper, inte hjälper, Sverige." Redigerad 15 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts