Anathema Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Har tagit fram VC och tänkte spela nu. Men jag får inget ljud, utan det ända som hörs är radion. Hur kan jag fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Radion är allt som behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ekstrom Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Först och främst vill jaga säga att Anathema är ett jävilgt grymt band, vilket du antagligen vet själv, men jag vet inget om det där med GTA är det en crackad version? isf kan du testa att tanka ner ngn annan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Först och främst vill jaga säga att Anathema är ett jävilgt grymt band, vilket du antagligen vet själv, men jag vet inget om det där med GTA är det en crackad version? isf kan du testa att tanka ner ngn annan....Inget Warez, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Radion är allt som behövs... Aaahh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Löste det genom at installera om drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ekstrom: Du får en muntlig varning, läs igenom reglerna en gång till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts