Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hur får jag reda på vad mitt videokort är? jag vill testa o köra blockland men det funkar ej, så kan nån svara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Fiiiin topic. Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar -> Avancerat Tror jag. Redigerad 5 juni, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Fiiiin topic. Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar -> Avancerat Tror jag. TACK!! letat i flera timmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 För framtida dator frågor http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Annars kan du ju också ta. Start -----> kör ------> dxdiag--------> bildskärm Där står det också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Sluta skapa topicar för varje ny fråga du har. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts