aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Den här topicen får mig att skratta ut högt. Första intrycket för nykomlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Haha, stellan o hans dildos.. var är nu alla andra bilder *söker* Muahha Fasen vilken tur att du finns GiZmo! Jag hade nämligen förlorat dessa bilder i en HDD crash. :'( Tusen tack. Och ja, på andra bilden ser ni den lite mindre rosa modellen. Bra "stab"-vapen, medans den blå är mer som en batong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Med min kreativa hjärna så skapade jag detta fabulösa och originella konstverk. Broder Daniels säng på broder Johannes hand. Och ja, det gjorde ont http://img130.imageshack.us/img130/584/imag00247sd.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skivfodral balanserandes på fingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Fasen vilken tur att du finns GiZmo! Jag hade nämligen förlorat dessa bilder i en HDD crash. :'( Tusen tack. Och ja, på andra bilden ser ni den lite mindre rosa modellen. Bra "stab"-vapen, medans den blå är mer som en batong. Fniss, vasego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Mina damer och herrar! Låt mig avtäcka kreationen som jag så blygsamt kallar för "Mexikansk b-action-filminspelning på blek,hårig mage" (Kunde inte hitta några pistoler, så jag fick improvisera) ...måste säga att jag förväntade mig jubel.. tog en halvtimma att hitta rätt delar @stellhell-bilderna: HAHAHAHAHAHA man ser verkligen vilken mordlysten blick han har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 ...måste säga att jag förväntade mig jubel.. tog en halvtimma att hitta rätt delar @stellhell-bilderna: HAHAHAHAHAHA man ser verkligen vilken mordlysten blick han har Fel så fel. Dessa bilder har jag på Adultfinder, dock inte fått några svar än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Fel så fel. Dessa bilder har jag på Adultfinder, dock inte fått några svar än.. Kan inte säga så mycket mer än: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Kan inte säga så mycket mer än: Så du gillar dom? Jag tycker inte ditt flin tyder på det.. Skojar du med mig? Trodde du gillade sånt ju? Så det är så det ska vara va.. Får väl ta ett par nya då.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Haha, stellan o hans dildos.. var är nu alla andra bilder *söker* Muahha Kawaii ^^ trodde inte att han va SÅ söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Oh, vänta tills jag, Siana, P-C, R2 och hela packet poserar med Stell på DH... Då komm ordet "sött" få en helt ny inerbörd för dig. Klocka på örat! Redigerad 6 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Oh, vänta tills jag, Siana, P-C, R2 och hela packet poserar med Stell på DH... Då komm ordet "sött" få en helt ny inerbörd för dig. Klocka på örat! Typ, såhär? http://img291.imageshack.us/img291/6290/dreamhack0189ge.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Typ, såhär? http://img291.imageshack.us/img291/6290/dreamhack0189ge.jpg Bara det att P-C inte är med och att Jacker ser galnare ut än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Bara det att P-C inte är med och att Jacker ser galnare ut än någonsin. Gör det mig mindre attraktiv för dig? Ne nu jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Typ, såhär? http://img291.imageshack.us/img291/6290/dreamhack0189ge.jpg Eller varför inte såhär? http://img169.imageshack.us/img169/5331/dreamhack0175mj.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Eller varför inte såhär? http://img169.imageshack.us/img169/5331/dreamhack0175mj.th.jpg Jag säger då det. Hade jag vart bög hade jag gift mig med mig själv och adopterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Bara det att P-C inte är med och att Jacker ser galnare ut än någonsin. Var är du nånstans på bilden goingen? *Jacker: Du hade rätt, det där var sött fast med lite extra sockerkrydda på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Här är ett mästerverk jag kallar "fem". "Fem", "Fem" kronor på "Fem" fingrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Här är ett mästerverk jag kallar "fem". "Fem", "Fem" kronor på "Fem" fingrar Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Var är du nånstans på bilden goingen? *Jacker: Du hade rätt, det där var sött fast med lite extra sockerkrydda på!! Fnitter, jag kommer vara med på bild om tio dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts