The Dude Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nu över på lite mer extrema grejer. Baslåda på huvudet. SMÄRTA! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Räknas det om man lägger dicken på magen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Räknas det om man lägger dicken på magen? VÅGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 VÅGA! Absolut. Ehum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag önskar också att jag hade en lika stor, blå och ådrig mandom som Stell. Nåväl. *drar skamset i lill-Pico och suckar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag önskar också att jag hade en lika stor, blå och ådrig mandom som Stell. Nåväl. *drar skamset i lill-Pico och suckar* Du kan få hans lillebror. En något kortare, mindre ådrig, och rosa. Men den funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Du kan få hans lillebror. En något kortare, mindre ådrig, och rosa. Men den funkar! "liten" off-topic fråga bara men på ett ungefär vafan har du de till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Haha Stell har en dildo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Haha Stell har en dildo ! Nej, 2. Och jag har dom inte till nått. Dom ligger inne i min gaderob. Den stora blåa hade jag som baseboll trä förut, så jag "råkade" slå sönder vibratorn på den. Och hur jag fick tag på dom då säkert. Min syrra va på dildo party, köpte dom för skoj, Men ville inte ha dom sen, så hon la dom i gaderoben, jag fick rummet när hon flyttade och dom låg kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej, 2. Och jag har dom inte till nått. Dom ligger inne i min gaderob. Den stora blåa hade jag som baseboll trä förut, så jag "råkade" slå sönder vibratorn på den. Och hur jag fick tag på dom då säkert. Min syrra va på dildo party, köpte dom för skoj, Men ville inte ha dom sen, så hon la dom i gaderoben, jag fick rummet när hon flyttade och dom låg kvar. Du beställde inte från någon halvskum internet-affär då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Du beställde inte från någon halvskum internet-affär då? Jo, självklart. Jag och mina kompisar brukar ha analpartyn också. Trodde jag va helt normalt för killar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jo, självklart. Jag och mina kompisar brukar ha analpartyn också. Trodde jag va helt normalt för killar.. You go boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Och hur jag fick tag på dom då säkert. Min syrra va på dildo party, köpte dom för skoj, Men ville inte ha dom sen, så hon la dom i gaderoben, jag fick rummet när hon flyttade och dom låg kvar. Å du vägar TA i dom!?? Redigerad 5 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Å du vägar TA i dom!?? Tjejbaciller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Å du vägar TA i dom!?? Ja, herregud. Tro fan att dom inte är använda. Tror ingen skulle uppskatta en 25cm lång jävla dildo ditt kött. Jag sa klart och tydligt att hon köpte dom på ett Dildoparty, vilket är lika dant som ett klädparty eller plastparty. Du beställer saker och får dom hemskickade. Men hon ångrade sig, la dom i gaderoben och där fick dom ligga tills jag rotade upp dom och hade dom att slåss med. Vilket var för ööhm.. måste va 4-5 år sedan, var iaf i början av högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Trasiga solbrillor på handen. :'( http://img116.imageshack.us/img116/3449/solglasgonphanden8mj.th.jpg Redigerad 6 juni, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Fan StellHell, när du sa dicken trode jag du menade hunden från Cops. Ack va besviken ja blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Haha, stellan o hans dildos.. var är nu alla andra bilder *söker* Muahha Redigerad 6 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Luft på handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Den här topicen får mig att skratta ut högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts