okka Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Oi. Här tänkte jag att man skulle lägga upp saker på sig själv, för att sedan ta kort på saken och visa oss andra sin kreation. Det kan röra sig om vad som helst, och även var som helst! Kanske en liten leksak på axeln, eller en hel jäkla hatthylla balanserandes på ens ryggtavla. Här gäller det att vara nyskapande och orginell! Tyvärr har jag ingen kamera för tillfället, men någon annan som känner sig fyndig får väl starta upp saker och ting... Nåväl. Kör på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Underbart! Imorgon ska jag lägga saker på mig och fota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Bild kommer när jag fått tillbaka mitt bredband... Vi måste ha en tävling i det här sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Bild kommer när jag fått tillbaka mitt bredband... Vi måste ha en tävling i det här sen! Och då kan vi inte ha en folkomröstning, för demokrati är såååå tjugohundrafyra; vi ska ha en elitistisk fascistjury, som är stilmedvetna och konstesteter; som bajsar på allt som är kategoriserbart, ordbajsar, äter bajs och... Va, nej? Nåväl, det jag sade om elitistisk fascistjury stämmer iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Börjar lite lätt med ficklampa hängandes på fot. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 *Applåder* Bravo. We got something going here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 På den här bilden la jag en häftpistol på handen och med bakgrundsmotivet "Lebendigkeit und Witz und Vielfalt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 På den här bilden la jag en häftpistol på handen och med bakgrundsmotivet "Lebendigkeit und Witz und Vielfalt" ...det gjorde du bara för att smickra in dig hos fascistjuryn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Två bilder. Stekspade på min axel, notera även Härskarringen i bakgrunden. Min katt ville vara med. Jag satte en studentmössa på henne. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Ursäkta men... vad fan ska det här vara bra för? Wow, jag kan balansera en penna på fingret.. Men ganska kul grej endå.. Redigerad 4 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Ursäkta men... vad fan ska det här vara bra för? Wow, jag kan balansera en penna på fingret.. Det är konst för sjutsingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Två bilder. Stekspade på min axel, notera även Härskarringen i bakgrunden. Min katt ville vara med. Jag satte en studentmössa på henne. Söt katt! Får ja sno din idé och "pynta" min katt oxå, och lägga upp en bild på den? Edit: Kanske är bäst att fråga okka oxå... ? Redigerad 4 juni, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Söt katt! Får ja sno din idé och "pynta" min katt oxå, och lägga upp en bild på den? Gör du det. Såvida okka samtycker. Jovars, hon är stilig. Och gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Vad tycks om schackbonde på hand? Väldigt symboliskt, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Får man vara med, om man har gjort tvärtom? D.v.s. lagt sitt huvud i en blomma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Krävdes otroligt med skicklighet för den här bilden, så klaga inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Krävdes otroligt med skicklighet för den här bilden, så klaga inte. Du har ju inget på dig ju, bara nåt i truten. Charmig bild dock. I denna topic blir alla vänner! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Du har ju inget på dig ju, bara nåt i truten. Charmig bild dock. I denna topic blir alla vänner! Jag la ju upp den på överläppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag la ju upp den på överläppen Omg jävlar, du har rätt. Whadda' feat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Miniradio på huvud, och påskägg med godis i på rygg. http://hem.bredband.net/alebik/001.jpg http://hem.bredband.net/alebik/002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts