MiRRe Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Ja som det står i titeln så har jag spelat in klipp med min mobil, en sony ericsson w800i och lagt in det på datorn. Men jag får inget ljud i filmerna, varken dom vanliga klippen eller dom jag ändrat med i VideoDJ i telefonen. Jag spelar upp dom i VLC, behövs det ett annat program för att man ska höra? Väldigt tacksam för svar. Redigerad 4 juni, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Ja som det står i titeln så har jag spelat in klipp med min mobil, en sony ericsson w800i och lagt in det på datorn. Men jag får inget ljud i filmerna, varken dom vanliga klippen eller dom jag ändrat med i VideoDJ i telefonen. Jag spelar upp dom i VLC, behövs det ett annat program för att man ska höra? Väldigt tacksam för svar. Spela dom i quicktime player istället. Där hör man ljudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Spela dom i quicktime player istället. Där hör man ljudet! Okej ska göra det tack så jätte mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts