_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ähh.. Skriv på pojkar POJKAR! Finns en sök funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Är du från Borås!? Jag är från Ulricehamn. Är du från Ulricehamn!? Jag är från Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Är du från Ulricehamn!? Jag är från Stockholm. Är du från Stockholm!? Jag är från Ödeshög. Jag kan göra tusen gånger bättre som Cyprez. jag såg han inte skrapa upp sitt knä en enda gången i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Är du från Stockholm!? Jag är från Ödeshög. Jag kan göra tusen gånger bättre som Cyprez. jag såg han inte skrapa upp sitt knä en enda gången i filmen. Nu förstår jag inte vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nu förstår jag inte vad du menar. jag är proffsig nog att misslyckas med vad jag gör och ramla och så mig. Jag är bättre en dig. Jag har typ tusen ställen att klättra på här, lite allt möjligt, men ingen att filma. Surt surt surt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 jag är proffsig nog att misslyckas med vad jag gör och ramla och så mig. Jag är bättre en dig. Jag har typ tusen ställen att klättra på här, lite allt möjligt, men ingen att filma. Surt surt surt! Haha. Men om du misslyckas har du inte kontroll right? Det är inte lite vingligt farligt. Har inte så många ställen här precis förutom om jag tar bussen eller annat färdsätt in till stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Haha. Men om du misslyckas har du inte kontroll right? Det är inte lite vingligt farligt. Har inte så många ställen här precis förutom om jag tar bussen eller annat färdsätt in till stan. Nej, min hjärna har inte vant sig i att min kropp är såhär lång än. Haha, annars skulle jag nog inte kunna slå i knäet i en vägg Redigerad 14 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ja, då har du ju mindre kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Eftersom ingen här värkar/orkar/kan inte filma så förstör jag stämningen genom att lägga upp min film. Kan laddas ner här! Eller kan den ses här på youtube. Det dåliga om ni ser den på Youtube är att kvalitén är mycket sämre samt ljudet. Jeje, det är många klipp sen jag började. Bravo bravo *applåder* riktigt snyggt gillade när du hopppade över maddrassen och detr såg ut som du skulle göra en karate kick, riktigt snyggt. Jag har en kompis här i byn som är ganska så grymm på att springa klättra und so weiter, ska kolla om jag och han kan göra en liten film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Bravo bravo *applåder* riktigt snyggt gillade när du hopppade över maddrassen och detr såg ut som du skulle göra en karate kick, riktigt snyggt. Jag har en kompis här i byn som är ganska så grymm på att springa klättra und so weiter, ska kolla om jag och han kan göra en liten film. Hehe, tackar. Ska träna på ett och samma ställe I sommar bara för att få känna på hur det känns att flyta fram som vatten och aldrig stanna av. Det där med ''karate kicken'' stämmer. Det är helt enkelt en grund man lär sig. Gick I Taek Wondo förut och då fick vi träna sånt där. Väldigt effektivt att andvända nu när jag tränar Parkour, det enda som är svårt är landningen, dock fixade jag den med en sån här tunn madrass några gånger efter detta spelades in. EDIT: Menar inte kicken, utan själva tekniken I hoppet. EDIT: Någon här som vet hur man vinner över sin höjd räddsla? Som ni såg på det där stora planket så gick det lite segt. Bara att träna träna eller? Redigerad 16 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Något skit jag och ett par polare fixade ihopa igårkväll... http://youtube.com/watch?v=YfYveNIfXkg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Något skit jag och ett par polare fixade ihopa igårkväll... http://youtube.com/watch?v=YfYveNIfXkg 'Bättre än inget...gör gärna lite längre nästa gång (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 'Bättre än inget...gör gärna lite längre nästa gång (?) Batteriet tog slut på vägen till nästa ställe... Men efter mitt konfaläger så kan jag nog fixa mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Något skit jag och ett par polare fixade ihopa igårkväll... http://youtube.com/watch?v=YfYveNIfXkg Ser bra ut! Ett råd då man hoppar över saker utan att stärka sig på händer eller annat är att dra upp benen rejält mycket så dom inte tar I hindret. Såg bra ut då ------- tog sig ner från containern. Ser bra ut! Ett råd då man hoppar över saker utan att stärka sig på händer eller annat är att dra upp benen rejält mycket så dom inte tar I hindret. Såg bra ut då ------- tog sig ner från containern. ÄDIT: Skicka en länk PM där jag kan ladda upp filme så redigerar jag ihop den. Btw, svart kukhora vad dom här killarna har kontroll. Väldigt väldigt mycket tricking men endå. Lite PK. Vid 06.00 är den riktigt bra. http://youtube.com/watch?v=TJFpWcVhEFo Redigerad 18 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Någon som är intresserad av jävligt schysst freerun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jäklar. Kan inte träna nu. Har så ont. Har överansträngt mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Gravedig'd! Håller på att ladda upp jag och mina polares film! Editerar denna posten när filmen är uppe! EDIT: Sheit... Dålig kvalité... Filmat med mobil! http://youtube.com/watch?v=zsgPbKLHKPs Redigerad 24 juli, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ey, xstreem. Var du på konfirmationsläger på Tjurkö i Blekinge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ey, xstreem. Var du på konfirmationsläger på Tjurkö i Blekinge? Nej... I Röstånga, Skåne ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Dubblepost! Sheit! Kan säga det att vi ska börja med klippen till en ny film idag!... Mer action än någonsin, så fasten your beltseats! Redigerad 26 juli, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts