Cyper Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Ni kan få se den officilla filmen om ni vil det? Förstör det allt? eller ? EDIT: Hoppas alla tar kontroll före allt annat. Redigerad 6 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Eftersom ingen här värkar/orkar/kan inte filma så förstör jag stämningen genom att lägga upp min film. Kan laddas ner här! Eller kan den ses här på youtube. Det dåliga om ni ser den på Youtube är att kvalitén är mycket sämre samt ljudet. Jeje, det är många klipp sen jag började. Redigerad 8 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Nice, väldigt nice! Bara en liten fråga...vet du om det finns (och isf vart) någon tutorial film som beskriver saker man kan göra. Redigerad 8 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nice, väldigt nice! Bara en liten fråga...vet du om det finns (och isf vart) någon tutorial film som beskriver saker man kan göra. http://www.le-parkour.se/1220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Nice, väldigt nice! Bara en liten fråga...vet du om det finns (och isf vart) någon tutorial film som beskriver saker man kan göra. Hehe, tackar. Min första film var det. Kanske blir någon till efter sommaren eller så.Tja, varför inte bli medlem på le-parkour.se ? Finns totorials Här. Om du inte har kört förut så borde du läsa allt som står Här. EDIT: CurunirOfValinor, din kissolle. Redigerad 8 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan det ser kul ut. Men om jag skulle börja skulle det bli tråkigt för ingen jag känner håller på med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan det ser kul ut. Men om jag skulle börja skulle det bli tråkigt för ingen jag känner håller på med det. Samma här tyvärr, är väldigt sugen på't men har svårt att se någon av mina polare göra det. tyvärr tyvärr men kanske att jag provar lite någon dag ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Samma här tyvärr, är väldigt sugen på't men har svårt att se någon av mina polare göra det. tyvärr tyvärr men kanske att jag provar lite någon dag ändå Exakt. Ska nog också prova. Jag provade en gång innan för några år sen när jag precis hade sett på någon film som hette typ yamakasi eller något Redigerad 8 juni, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag vill också börja men har också kompisproblemet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag träffade några traceurs på le-parkours.se's forum som bodde nära mig. http://www.le-parkour.se/forum/ Titta på Lokalt. Finns I olika kommuner, bara att leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Tomt här omkring närmsta var kalmar och dit orkar jag ju inte ta mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slår vad om att jag är den enda tracuren i Borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slår vad om att jag är den enda tracuren i Borås. Be någon filma dig och visa vad du kan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag är också parkorare ! wey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Någon som har filmat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag kan nog fumla ihop något nån gång i sommar... Får se efter mitt konfirmationsläger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag kan nog fumla ihop något nån gång i sommar... Får se efter mitt konfirmationsläger... Blir nog ganska jobbigt att leta upp tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Då får jag väll bli bannad för grave-digging! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Då får jag väll bli bannad för grave-digging! Ähh.. Skriv på pojkar POJKAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Slår vad om att jag är den enda tracuren i Borås. Är du från Borås!? Jag är från Ulricehamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts