Exelion Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jag installerade Back To Reality modden igår, och jag måste medge att till en början var jag glad som ett barn som fått godis, men tills den onda stund då uppdragen helt plötsligt förvann. Jag gjorde uppdraget där man ska hämta en man och en kvinna, och sedan köra dem till den stora bryggan vid stranden och dumpa dem och bilen i vattnet där. Men innan jag hade kommit fram till de ställe där man ska hämta dem så ringde telefonen i bilen, självklart han jag inte hoppa ur och svara så jag antog att de skulle ringa tillbaka efter uppdragets slut. Men så blev det inte. Jag fick ingen respons på nya uppdrag, och jag började gripas av panik - "VAD SKA JAG NU GÖRA?" Jag vet inte om det är någon fet bugg eller om det är nått man måste göra, men jag behöver svar. Innan jag tar steget att starta om och titta, så vill jag höra med er om eventuella spekulationer. Så jag är oerhört tacksam för hjälp, väldigt tacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ingen som vet? ;( Nu börjar jag faktiskt tvivla på om det är en fet miss dom har gjort, då jag redan testat startat om 3 gånger, och inget händer. Något måste ju vara fel, det är en sak som är säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Testat med att ta bort modden? Då ser du ju oim det är fel på modden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det kan väl inte ringa i bilen?? men gå runt lite så kanske dom ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har du inga andra sidouppdrag att göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kan du lägga upp din savefil till mig? Har också den modden men orkar inte göra om allt igen, hade precis gjort det innan jag moddade...skulle vara snällt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag har fått en annan bugg med den modden. I uppdraget där man ska klippa sig så låser sig spelet efter att jag har klippt mig och går ut och fläkten går på högvarv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Är det en main.scm modd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Japp. Kan han som gjorde den ha gjort den fel, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nej men jag har för mig att dom flesta eller kanske alla main.scm moddar gör så att man inte kan spela alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Nej, så kan det inte vara. Har varvat spelet tidigare på flera olika main.scm moddar. Kanske bara något som är fel med denna filen? @kobbe: Med en modd eller/och bugg so kan det mycket väl hända! Redigerad 18 juni, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts