Jump to content

Uppdrag stannar upp vid ca 14% med Back to Reality modden :S

Recommended Posts

Jag installerade Back To Reality modden igår, och jag måste medge att till en början var jag glad som ett barn som fått godis, men tills den onda stund då uppdragen helt plötsligt förvann.

Jag gjorde uppdraget där man ska hämta en man och en kvinna, och sedan köra dem till den stora bryggan vid stranden och dumpa dem och bilen i vattnet där. Men innan jag hade kommit fram till de ställe där man ska hämta dem så ringde telefonen i bilen, självklart han jag inte hoppa ur och svara så jag antog att de skulle ringa tillbaka efter uppdragets slut. Men så blev det inte. Jag fick ingen respons på nya uppdrag, och jag började gripas av panik - "VAD SKA JAG NU GÖRA?"

Jag vet inte om det är någon fet bugg eller om det är nått man måste göra, men jag behöver svar. Innan jag tar steget att starta om och titta, så vill jag höra med er om eventuella spekulationer. Så jag är oerhört tacksam för hjälp, väldigt tacksam!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor