aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Ball eller nått. Men den andra och den tredje bilden fattade jag inte, om det fanns nått och fatta vill säga. Eller hmm. Den första bilden är ju verkligen "grym". 2:a fattar inte jag heller, men 3:an är löv som övergår till en kyrka eller vad det nu är.. Ruskigt läckra bilder förövrigt. Den här tycker jag är cool iaf. Redigerad 4 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Helt klart skönast. 2:a fattar inte jag heller Han lägger färgade plattor som ger ett intryck av att vara speglar, men, som man ser i hans hink, är de inte speglar. Redigerad 4 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jag gillade 4:an bäst. Iofs kollade jag inte på precis alla men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Kanske är det jag som är helt fucked-up inom konst med jag såg inget speciellt med dom? Klart dom är skitfina och så men inte så som ni beskriver dom... Okulturella svin! Nejdå, jag känner likadant som du om vissa andra målningar; konst är väldigt, väldigt subjektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jädrar vilka fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ah. Diggar den där med tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Han lägger färgade plattor som ger ett intryck av att vara speglar, men, som man ser i hans hink, är de inte speglar. Jo, så är det visst. Här kommer mina favoriter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 *bilder* Helt klart skönast.Håller helt klart med. Någon som vet vart man kan hitta liknande konstverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Håller helt klart med. Någon som vet vart man kan hitta liknande konstverk? Sök på "surrealism" på google. Skulle tro att ögongodis av liknande slag blir dig tillgängligt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Sök på "surrealism" på google. Skulle tro att ögongodis av liknande slag blir dig tillgängligt då.Hade tänkt mig något mer specifikt, ska kolla på google iallafall, tack. Redigerad 5 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag älskar såna där "mindfuck"-bilder, man vet aldrig vad som är upp eller ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ytterst estetiskt tilltalande bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag älskar såna där "mindfuck"-bilder, man vet aldrig vad som är upp eller ner."mindfuck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 "Interessanta" bilder, man blir liksom tvungen att se alla bilderna när man sett den första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Hade tänkt mig något mer specifikt, ska kolla på google iallafall, tack. Testa "Salvador Dalí" också, konstnären. Det sägs att det var han som kom på tekniken som användes för att måla skeppsbilden. http://www.dali-gallery.com/ Redigerad 10 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Testa "Salvador Dalí" också, konstnären. Det sägs att det var han som kom på tekniken som användes för att måla skeppsbilden. http://www.dali-gallery.com/ Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts