tommy vercetti Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hello... Jag har en USB mus inkopplad. En Micrsosoft Optical. Den beigeaktika med scroll som brukar finnas på dem flesta net caféerna. Men nu när jag har den inkopplad så funkar inte andra enheter. Jag kan tex inte koppla in min MP3. Men när jag kopplar ut musen så går det att koppla in den. Samma gäller för skrivaren. Vad är felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hello... Jag har en USB mus inkopplad. En Micrsosoft Optical. Den beigeaktika med scroll som brukar finnas på dem flesta net caféerna. Men nu när jag har den inkopplad så funkar inte andra enheter. Jag kan tex inte koppla in min MP3. Men när jag kopplar ut musen så går det att koppla in den. Samma gäller för skrivaren. Vad är felet? Datorhjälpstråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 3 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Men ingen svara ju där heller. Är det ingen här som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Det har gått 35 minuter sen du skrev där för helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Skärpning för fan. Bara för att man inte får nåt svar där så betyder inte det att man har rätt att skapa en ny tråd. Closed. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts