KalleR Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Någonting är jävligt fel. Upplösningen är helt CP. Start -> kör -> dxdiag -> bildskärm. Inaktivera DirectDraw-acceleration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Sedärja. Jag varvade The House of The Dead på tredje försöket, och Virtua Cop på andra. Nu måste jag hitta något annat trevligt spel. Dungeon Keeper fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nu måste jag hitta något annat trevligt spel. Dungeon Keeper fungerar inte. Det fungerar för mig, men inget ljud eller musik. det är helt enkelt inte Dungeon Keeper utan musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Dungeon Keeper ägde jag på (lr inte) när jag var liten Håller med till 100%! edit: aha! nu hitta ja skivan Redigerad 4 juni, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 MONSTER TRUCK MADNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Det blir till att spela och väcka gammla minnen hela natten. Om du gillar Monster Truck Madness rekommenderar jag spelet Insane, eller 1nsane som det egentligen heter. Ungefär som MTM/MCM fast med flera olika fordon, däribland en nerladdningsbar trägnu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Rekommenderar Michael Jackson's Moonwalker till Genesis som finns på sidan. Otroligt välgjort och välmenande på gränsen till parodi. Men hey, man kan ju spöa skurkar till tonerna utav Smooth Criminal. Edit: DESTRUCTION DERBY 2!!!!!!!!!! NOSTALGIORGASM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit 2: TOSHINDEN 2!!!!!!! AAHAYEYAYHIAWATHAHAHAUYAYE!!!!!!!!!!!!! EDit 3: BLOOD2 OCH CARMAGEDON 2!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFG COMMAND & CONQUER!!!!!! edit gissa-siffran: DESCENT!!! JAAAAAAAAAAAA EDIT 5: DIE HARD TRILOGY DIE HARD TRILOGY!!!!!!!!!!!!!!!! DUKE NUKEM 3d!!!!!!!!!!!!!!!!!! edit 6: IGNITION!!!!!! BÄSTA SVENSKA SPELET NÅNSIN JU!!! EIDT 7: LEISURE SUIT LARRY!!!!!!! EDIT 8: ODDWORLD ABE'S ODDYSEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAA FÖR FAN JAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN EFTER 10 JÄVLA ÅR!!!!! Oj oj, förlåt för mitt nyuppväckta mad fer it-beteende. Nu ska jag låsa in mig på mitt rum i fjorton dagar och onanera till allt detta. Ciao. Redigerad 4 juni, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Rekommenderar Michael Jackson's Moonwalker till Genesis som finns på sidan. Otroligt välgjort och välmenande på gränsen till parodi. Men hey, man kan ju spöa skurkar till tonerna utav Smooth Criminal. Edit: DESTRUCTION DERBY 2!!!!!!!!!! NOSTALGIORGASM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit 2: TOSHINDEN 2!!!!!!! AAHAYEYAYHIAWATHAHAHAUYAYE!!!!!!!!!!!!! EDit 3: BLOOD2 OCH CARMAGEDON 2!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFG COMMAND & CONQUER!!!!!! edit gissa-siffran: DESCENT!!! JAAAAAAAAAAAA EDIT 5: DIE HARD TRILOGY DIE HARD TRILOGY!!!!!!!!!!!!!!!! DUKE NUKEM 3d!!!!!!!!!!!!!!!!!! edit 6: IGNITION!!!!!! BÄSTA SVENSKA SPELET NÅNSIN JU!!! EIDT 7: LEISURE SUIT LARRY!!!!!!! EDIT 8: ODDWORLD ABE'S ODDYSEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAA FÖR FAN JAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN EFTER 10 JÄVLA ÅR!!!!! Oj oj, förlåt för mitt nyuppväckta mad fer it-beteende. Nu ska jag låsa in mig på mitt rum i fjorton dagar och onanera till allt detta. Ciao. Kunde inte sagt det bättre själv! Eller, jo, det kunde jag, men får inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (Tema sången till Svampbob 4kant) Är ni med mig barn? Aj-aj katpen!! Jag hör er inte barn! AJ-AJ KAPTEN!! Åååååhhhh, vem är grön och håller en pistol? Jazz-Jack-Rab-Bit! Vem skjuter hejvilt och tycker han är cool? Jazz-Jack-Rab-Bit! Vem ger sina fiender stryk och smisk? Jazz-Jack-Rab-Bit! Vem får dig att gapa precis som en fisk? Jazz-Jack-Rab-Bit!! Ohh, härliga tider, minns hur mycket jag spelat det i min ungdom. Inget klår Jazz Jackrabbit Jo kanske nåt spel, meeeeeen uschligt vad häääääääääärligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) (Tema sången till Svampbob 4kant) Är ni med mig barn? Aj-aj katpen!! Jag hör er inte barn! AJ-AJ KAPTEN!! Åååååhhhh, vem är grön och håller en pistol? Jazz-Jack-Rab-Bit! Vem skjuter hejvilt och tycker han är cool? Jazz-Jack-Rab-Bit! Vem ger sina fiender stryk och smisk? Jazz-Jack-Rab-Bit! Vem får dig att gapa precis som en fisk? Jazz-Jack-Rab-Bit!! Redigerad 7 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) vadå: ??? Han har ju rätt Redigerad 7 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Hrm, jag har träffat han som har skapat Ignition. Status på det. Läs mer om det här. Redigerad 2 november, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Hrm, jag har träffat han som har skapat Ignition. Status på det. Läs mer om det här. Coolt ! Nån som vill lira Dungeon keeper nån gång? Redigerad 2 november, 2011 av Henkibojj Verkligt personnamn bortredigerat på Sianas begäran. /Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Coolt ! Nån som vill lira Dungeon keeper nån gång? Först en fråga, har du nått ljud eller musik i spelet? Jag skulle gärna vilja lira lite ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Coolt ! Nån som vill lira Dungeon keeper nån gång? Om jag nån gång skaffar de så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag kommer ihåg när jag fick carmageddon som 7-åring av misstag Roligt spel, men jag fick inte spela det Ska tanka det och sonic r EDIT: Ja, Destruction Derby 2, mitt favorit spel :lol: EDIT: Det går ju inte att tanka Redigerad 9 juni, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Först en fråga, har du nått ljud eller musik i spelet? Jag skulle gärna vilja lira lite ja Jag hade då iallfall men har inte sett skivan på länge (kanske för att jag inte lirat på 45 år ) så jag ska leta lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag hade då iallfall men har inte sett skivan på länge (kanske för att jag inte lirat på 45 år ) så jag ska leta lite senare Överdriv lagom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Överdriv lagom! Okej vi säger väl 4,5 år då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jobbigt att sidan är nere, verkar sjukt intressant. Hur går detta till egentligen? Med upphovsrättslagar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jobbigt att sidan är nere, verkar sjukt intressant. Hur går detta till egentligen? Med upphovsrättslagar och sånt. Tror inte speltillverkarna bryr sej så mycket eftersom typ 0 av som spelen finns att köpa i butikerna. skulle väll bara vara Henrik Pontén som skulle bry sej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts