thotim Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Var på jakt efter ett gammalt Star Wars spel och kom fram till denna underbara sajt. Det är en samling av gamla minnesvärda speltitlar mot i alla fall jag väl minns. Alla spel är tillgängliga för nerladdning men det krävs en registrering. classic-gaming.net De 15 mest nerladdadeCarmageddonMoto RacerRe-VoltVirtua Cop 2SimCiy 2000: Special EditionDestruction Derby 2The House of the DeadSonic RA2 Racer IIAlone in the Dark 3Mortal Kombat 3Need for SpeedMonster Truck Madness 2Mario ForeverDungeon Keeper Redigerad 3 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Var på jakt efter ett gammalt Star Wars spel och kom fram till denna underbara sajt. Det är en samling av gamla minnesvärda speltitlar mot i alla fall jag väl minns. Alla spel är tillgängliga för nerladdning men det krävs en registrering. classic-gaming.net De 15 mest nerladdade Carmageddon Moto Racer Re-Volt Virtua Cop 2 SimCiy 2000: Special Edition Destruction Derby 2 The House of the Dead Sonic R A2 Racer II Alone in the Dark 3 Mortal Kombat 3 Need for Speed Monster Truck Madness Mario Forever Dungeon Keeper Dungeon Keeper o Re-volt ägde jag på (lr inte) när jag var liten Edit:Glömde Motoracer det äger jag också på (mer sant än förra) då jag tog farsan o min morbror med en hand och prata me dom samtidigt Edit2:Jag hitta ett spel jag leta länge efter http://www.classic-gaming.net/game/346/ Redigerad 2 juni, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ah! Bra sida. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 MONSTER TRUCK MADNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Det blir till att spela och väcka gammla minnen hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Blev medlem, men jag kan visst bara ta ner filer som är max 50 mb=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 MONSTER TRUCK MADNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Det blir till att spela och väcka gammla minnen hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 "We had to disable our contributions system for some time because we are making changes to our moderation system. Given the current personal situations of our staff members (as explained in the newspost of Apr 06 2006), it might take a few more days. We apologise, but this is really the best solution, and everyone will benefit from it in the end." BUHU :'( Ville ha DK och Monstertruck Madness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 The Lost Vikings!!! Vikingarna Olaf, Erik och Baurder?(<- minns ej den hans namn) som blir kidnappade av utomjordingar! Nostalgi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Måste man vara betalande medlem för att ladda ner spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 CARMAGGEDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska ladda ner det!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Carmageddon Moto Racer Destruction Derby 2 The House of the Dead =gamla favorit spel, tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Omg!!! destruction derby2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Någonting är jävligt fel. Upplösningen är helt CP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Bra sida! Tankar Monster truck madness 2 och carmageddon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Måste man vara betalande medlem för att ladda ner spel ? Nej, man behöver alltså inget gold membership för att tanka spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ska genast hämta Dungeon Keeper, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Provade ett spel, fast allt gick über-snabbt=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Ska genast hämta Dungeon Keeper, tack så mycket. Då kan vi köra nån gång ! Finns 2:an där? Edit: Jag var på sista banan i kampanjen och undrar om mina saves kan finnas kvar? Redigerad 3 juni, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ahahah! Fan vad jag spelat The House of The Dead mycket på arkadmaskiner! Vore det inte för att jag var för klen för att orka hålla i shotgunen så länge skulle jag säkert ha spelat bort hela familjeförmögenheten på den maskinen. Men nu fick jag spela det igen, utan att betala, hålla en shotgun eller dö. Riktigt härligt skjuta-allt-som-rör-sig-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Provade ett spel, fast allt gick über-snabbt=/ Moto Racer? Jag hade samma problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts