jerrko Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tror det kommer bli riktigt kul faktiskt dock lite synd att dom inte ändrat så många saker som typ att man inte kan simma, flyga hellikopter ( såsom jag förstått det ) och att man inte kan byta kläder osv fast kul blir det nog iaf sålänge det är ungefär samma kontroll som GTA: SA ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Är det ps2bilder? Men man kan la byta kläder i spelet som i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tror knappast att jag kommer att köpa det här. Well, undrar om man kan byta ut det mot GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Från artikeln - ''Visually, the game looks almost the same as it does on PSP'' Humm...jag köper något annat spel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vice city grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Ska kanske köpa det ändå, jag ahr ju fixat sommarjobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts