Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Hejsan, någon som vet var jag kan köpa en NY Butterfly kniv på SVENSK marknad. Gärna på internet..men inte från utlandet. Har en armekniv..men den känns klen Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Var det inte typ 5-7 år sen butterfly var inne? www.google.se borde kunna hitta det du söker, men nån svensk leverantör lär du inte hitta då de är olagliga i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Knivar i huvudtaget är någon miljon år gamla. Men det skiter jag i. Google har jag sökt på..och även ifall jag hittar nåt så behöver jag tips på någon bra butik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Var det inte typ 5-7 år sen butterfly var inne? www.google.se borde kunna hitta det du söker. Vad skulle du haft istället? K-pist, kökskniv? Btw, det är enligt mig inte inne eller har varit inne med att bära kniv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vad skulle du haft istället? K-pist, kökskniv? Btw, det är enligt mig inte inne eller har varit inne med att bära kniv. Jag skulle inte haft nåt, knogjärn möjligtvis, men nu det är inte jag som efterlyser vapnet Men för i början av högstadiet tyckte man det var häftigt med butterfly. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Håller med att i alla de skolor jag har gått i så har aldrig butterfly varit inne ELLER ute Men men..några som har något tips? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Och vad ska du göra med den kniven om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Som Timbuktu skrev i en låt: Vissa går runt på stan med kniv rätt vad det är så tar dem ett liv men när polisen fångar dig är det försent att ångra sig att du gick runt på stan med kniv Hjälp inte den här idioten att hitta en kniv som han kan flasha med för sina vänner, och en vacker dag sticka i någon. Redigerad 2 juni, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Orka Varför skulle jag flasha runt med kniv för? EDIT: Jag ska inte mörda någon..jag är fan inte dum. Men jag har märkt att en kniv kan behövas till självförsvar bland annat. Redigerad 2 juni, 2006 av Alfa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Orka Varför skulle jag flasha runt med kniv för? Varför ska du ha den överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Orka Varför skulle jag flasha runt med kniv för? Vad ska du ha den till? klart man har en butterfly att showa med, inte tälja träfigurer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Självförsvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Orka Varför skulle jag flasha runt med kniv för? EDIT: Jag ska inte mörda någon..jag är fan inte dum. Men jag har märkt att en kniv kan behövas till självförsvar bland annat. Säg så här, om nån kommer, ska ta din plånbok. Tar du fram din kniv, om han hoppar på dig dödar du han förmodligtvis sen som kalle sa, man har det bara för show. Du kommer skada någon om du går runt med kniv. Så varför ska du ha en butterfly för ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag finner det överflödigt att argumentera i denna fråga, du är förmodligen redan dumförklarad av de flesta här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) En kompis har en butterfly..den är smidig..och jag skiter i rånare..de får råna mig..jag strippar för rånare. vad jag menar är att jag skulle ge en rånare allt jag har på mig för att undvika någon som helst fysisk kontakt., Redigerad 2 juni, 2006 av Alfa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Aja.. Men jag kollade runt lite, är ju förbjudet att ha eller vad det är. Hittade bara tradera, är väl svenskt, sen var alla utomlands. Som knifecenter och så Jag skulle väl tänka mig ha ett svärd som prydnad hemma eller något, machete kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag vet mycket väl att det är olagligt med kniv. Jag är väl medveten om knivlagen i över huvud taget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag skulle väl tänka mig ha ett svärd som prydnad hemma eller något, machete kanske... Isf ska de ju va nåt samurajsvärd eller likn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Isf ska de ju va nåt samurajsvärd eller likn Jo, precis. Alla har väl vart utomlands och sett alla fina svärd dom säljer. Har faktist en träspikklubba hemma ^^ ball faktist. Påminner mycket om riddartiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Orka Varför skulle jag flasha runt med kniv för? EDIT: Jag ska inte mörda någon..jag är fan inte dum. Men jag har märkt att en kniv kan behövas till självförsvar bland annat. Löjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts