Devil_Jim Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag fattar inte hur man tar bilder på CJ bara sådär...Kan någon berätta? Skulle vara mycket shyst isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag fattar inte hur man tar bilder på CJ bara sådär...Kan någon berätta? Skulle vara mycket shyst isåfall Tror att du menar när en gäng medlem tar en bild på CJ. Isf rekrytera en gäng medlem och ha kameran framme och gå nära gäng medlemen så kommer där upp en ruta där står att du ska trycka tab för att han ska ta en bild, så får du då ställa CJ som du ska ha honom på bilden. Menade du så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tror att du menar när en gäng medlem tar en bild på CJ. Isf rekrytera en gäng medlem och ha kameran framme och gå nära gäng medlemen så kommer där upp en ruta där står att du ska trycka tab för att han ska ta en bild, så får du då ställa CJ som du ska ha honom på bilden. Menade du så? nej inte riktigt jag menar t.e.x om jag sitter i en bil och vill ta ett foto men om jag sätter mig i en bil så sätter sig bara medlemen där också Alla andra tar ju bilder t.e.x när man kör jätte snabbt eller om man ska ta en bild på en mod. Hur tar man bilder så undrar jag men tack ändå? Någon anna som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Du kan använda fraps. Du förstår nog programmet när du använder det. Googla. GOOOGLE Annars så kan du använda print screen knappen och klistra in i paint eller nåt. men det blir inte lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Du kan använda fraps. Du förstår nog programmet när du använder det. Googla. GOOOGLE Annars så kan du använda print screen knappen och klistra in i paint eller nåt. men det blir inte lika bra. Okej tack! Men var hittar jag print screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Men var hittar jag print screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Oki tack men näe jag klickar på print screen så händer det inget? Ska man hålla inne något särskilt eller något annat? Redigerad 2 juni, 2006 av Devil_Jim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tryck på print screen 1 gång. Sen går du till paint. Klistra in och voila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tryck på print screen 1 gång. Sen går du till paint. Klistra in och voila! Yes det funkar! Tack för hjälpen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vsg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts