Jump to content

Screenshots hjälp...

Recommended Posts

Jag fattar inte hur man tar bilder på CJ bara sådär...Kan någon berätta? Skulle vara mycket shyst isåfall ;)

Tror att du menar när en gäng medlem tar en bild på CJ. Isf rekrytera en gäng medlem och ha kameran framme och gå nära gäng medlemen så kommer där upp en ruta där står att du ska trycka tab för att han ska ta en bild, så får du då ställa CJ som du ska ha honom på bilden.

Menade du så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att du menar när en gäng medlem tar en bild på CJ. Isf rekrytera en gäng medlem och ha kameran framme och gå nära gäng medlemen så kommer där upp en ruta där står att du ska trycka tab för att han ska ta en bild, så får du då ställa CJ som du ska ha honom på bilden.

Menade du så?

nej inte riktigt jag menar t.e.x om jag sitter i en bil och vill ta ett foto men om jag sätter mig i en bil så sätter sig bara medlemen där också ;) Alla andra tar ju bilder t.e.x när man kör jätte snabbt eller om man ska ta en bild på en mod. Hur tar man bilder så undrar jag men tack ändå? Någon anna som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor