Ekstrom Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag har gjort några fina stunt filmer, fråga: vart kan man göra så att de kommer ut på internet? P.S använder mig av "Fraps" och filmerna blir monogloidt stora :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vet inte men VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN!!! vänta till proffsen kommer och hjälper dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Här ska man kunna ladda upp hyggligt stora filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Whoa! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ekstrom Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ja minsann tackar tackar, om ngn vill se min film som jag gjorde i windows movie-maker idag rekomenderar jag er att trycka här, p.s den är 6 MB stor så det tar ingen tid att ladda ner den skicka gärna era länkar till detta forumet så jag kan se era filmer det vore skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Tycker du ska använda dig av filefactory, filefront eller thegamingalliance det är de som de flesta använder för stuntfilmer och sånt. eller också Video.google, så man lsipper tanka Redigerad 3 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ekstrom Skrivet 3 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Nya ord mitt öga läser, filefactory, filefront eller thegamingalliance är några av dem :S , så du tycker jag borde lägga dem där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 De är snabba allihopa så de är att föredra om du vill ha många nerladdningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Kolla denna tråd om hur man gör filmer. Där står det även hur man packar dom. GÖRA FILM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 GÖr en torrent och lägg upp dom på Tpb. Om du gjort filmerna är det inte olagligt jue. Men vem bryr sig ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Titta på den Här filmen! Så JÄVLA bra gjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Haha den Äger.. Oh No.. QUOTEN har ramlat ut ur Quote ramen.. Nån måste fånga den!!!! l l l \/ "Titta på den Här filmen! Så JÄVLA bra gjord! http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_huh.png' alt=':huh:'> " <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts