BroDD Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vet att det finns en del musiker här så jag tänkte att man kunde lägga upp saker som man själv gjort.. tex gitarr solon, nåt skönt riff, nån skön basgång eller vad som hellst typ.. lägger upp nåt sen om jag får min mic att låta bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ska bli kul att höra dig spela. Lägger kanske upp något sen när jag fått tillbaka mitt bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ska bli kul att höra dig spela. Lägger kanske upp något sen när jag fått tillbaka mitt bredband. Bas eller trummor? Ska försöka få igång min mic så de inte blir konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Undra om man ska spela in lite och lägga upp här imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Orkade inte lägga ner tid nu. Jag spelar: Sweet Child o' Mine - G n' R Broken Heart - White lion Breaking The Law - Judas PriestGitarr.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Orkade inte lägga ner tid nu. Jag spelar: Sweet Child o' Mine - G n' R Broken Heart - White lion Breaking The Law - Judas Priest Snyggt spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Snyggt spelat Tackar, gitarren jag spelar på suger. Ska om ca en månad få en Gibson Les Paul Studio 80, Sunburst. (Gitarren är en Behringer V-Tone. Elgitarrpaket för drygt en tusenlapp. ) Bild på Les Paul: http://www.jam.se/images/gibsonlespaulstudio1980beg.jpg Redigerad 2 juni, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tackar, gitarren jag spelar på suger. Ska om ca en månad få en Gibson Les Paul Studio 80, Sunburst. (Gitarren är en Behringer V-Tone. Elgitarrpaket för drygt en tusenlapp. ) Bild på Les Paul: Hur länge har du spelat? Du borde köpa ny förstärkare och kanske en billigare gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Hur länge har du spelat? Du borde köpa ny förstärkare och kanske en billigare gitarr. Nja, ungefär ett år. Men jag har lust på den Les Paulen. Kostar 9000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Lite halvskum trådtitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Lägger upp lite mer. Aint it Fun - G n' R Crazy Train - Ozzy Sweet Child o'Mine - G n'R Fear of The Dark - Iron Maiden Länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Just de, jag har ju spelat in min kompis som spelar trummor på min diktafon, ska väl kolla om jag kan lägga in den på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Spelade in lite idag...använde min Gibson Sg, om jag orkar spela in nått mer så ska jag använda min Fender stratocaster Pro tone 'Fat Strat' eftersom den har lite bloosigare ljud ...bakgrunds musiken fick jag med när jag laddade ner gitarrlektioner för länge sedan... Jag är inte alls nöjd, men det får duga... EDIT: kommentera gärna!! Copstar_Guitar_Solo.mp3 Redigerad 4 juni, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Spelade in lite idag...använde min Gibson Sg, om jag orkar spela in nått mer så ska jag använda min Fender stratocaster Pro tone 'Fat Strat' eftersom den har lite bloosigare ljud ...bakgrunds musiken fick jag med när jag laddade ner gitarrlektioner för länge sedan... Jag är inte alls nöjd, men det får duga... EDIT: kommentera gärna!! Var det verkligen du som spelade gitarren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Var det verkligen du som spelade gitarren? Ja Jag ska försöka spela in lite mer imorron! ..lite tyngre kanske Redigerad 4 juni, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jävligt bra. Jag är dock lite smått avtrubbad mot fantastiska gitarrsolon... Min kompis kan spela förjävligt bra solon. Men som sagt. Jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) En sådan underbar titel på en tråd. "Lägg upp saker på er" Jag borde starta en tråd med samma titel fast med dess egentliga innebörd. Man ska, helt sonika, lägga upp saker på sin kropp. Sen tar man kanske en bild och lägger upp, eller bara beskriver processen. Ett exempel-inlägg: "Hrm, idag kände jag för att lägga upp något ätbart. Så här är en liten bildserie på min mage, med tre kronärtskockor på den. [bild] [bild] [bild]" Exempel-respons: "Oooh, så tufft! Och inspirerande! Går det bra om jag går på ett sidospår, och poserar med palsternackor? Nåväl, tog dessa idag. En sandlådegrävskopa på mitt innerlår: [bild]" ...hrm... .....?..... Editation.. Och så blev man sugen på riktigt. Suck. Nåväl, låt gå då! Redigerad 4 juni, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Spelar början på Carousel på bas (Blink 182).. det allra först blev inte med klippte av för tidigt.. men jaja det är inget viktigt ändå det är det enda "coola" jag kan på bas EDIT: nehe, filen kom inte med nu :S hur stora filer kan man lägga upp? Redigerad 7 juni, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts