olle_hockey Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ja detta är då min första topic så bli inte allt för arga Jag har 2 frågor; Fråga 1; Jag skulle vilja ha en full sparning på GTA San Andreas Fråga 2; Vart lägger jag den? Förlåt om de låter dumt å så och om de är i fel ställe Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 1. sånna kan du hitta lite överallt, bara att googla 2. lägg den i GTA San Andreas User Files och.. välkommen till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle_hockey Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Igentligen skulle man lägga upp en san andreas hjälp tråd, så slipper man sånna här trådar och dom som är nykomlingar kan fråga där Säger inte att du har gjort något fel olle_hockey men det var bara en ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Igentligen skulle man lägga upp en san andreas hjälp tråd, så slipper man sånna här trådar och dom som är nykomlingar kan fråga där Säger inte att du har gjort något fel olle_hockey men det var bara en ide San Andreas FAQ brukar ju användas för diverse frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 San Andreas FAQ brukar ju användas för diverse frågor. Ingen använder ju den ändå. Kanske göra de lite tydligare att man frågar där? Men men skit samma, var bara en ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag förstod vad du menade. Men jag finner det rätt onödigt nu. Inte så många som längre är nybörjare och det är inte så jätteofta det kommer upp liknande trådar. Men därimot hade det nog varit aktuellt lite tidigare då spelet var nyare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag förstod vad du menade. Men jag finner det rätt onödigt nu. Inte så många som längre är nybörjare och det är inte så jätteofta det kommer upp liknande trådar. Men därimot hade det nog varit aktuellt lite tidigare då spelet var nyare. Jo iofs, det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Här har du en länk på olika saves.----------------> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29333&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts