Great Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Tjena Måste bara säga att en av de absolut bästa sångarna är Eric Adams från Manowar, Bättre hårdrocks röst får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Chris Cornell Frank Zappa(kanske inte är så mycket sång egentligen, men han låter bara så skönt mycket pervogubbe) Johnny Cash Bob Dylan(Rösten är det väl lite si och så med, men det är i alla fall känsla) Jim Morrison Roger Daltrey Dave Grohl(Bara för att han är så söt ) Kurre Cobain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 En jävla parentesparad du fick till där. Jag kräver att denna term införs i SAOL omedelpannkaka. Vad sångare beträffar? Orkar faktiskt inte lista några. Det är ändå ingen som bryr sig, och jag är skitnödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Hansi Kürsch (Blind Guardian), Gillar hans mäktiga röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 JAMES BROWN. Jävlarns, hur kunde jag glömma gudfadern själv? I feee-eee-eeel good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Tjena Måste bara säga att en av de absolut bästa sångarna är Eric Adams från Manowar, Bättre hårdrocks röst får man leta efter. Helt rätt. Mr. Lordis med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Sångare? Jim Morrison och Luca Turilli Sångerska? Enya och Eva Dahlgren ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Ähh... Glömde sångerskorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ville Valo har den absolut bästa sångrösten och den skönaste (H.I.M) Till Lindemann har också underbar sångröst (Rammstein) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Elvis Presley Johnny Cash Ozzy Osbourne James Hetfield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Alice Cooper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Grant Nicholas (Feeder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 JAMES BROWN. Jävlarns, hur kunde jag glömma gudfadern själv? I feee-eee-eeel good.True. Kommer inte på några nu då jag är alldeles för trött (går och lägger mig ovanligt tidigt nuförtiden), slänger kanske upp en lista...sen...om jag orkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Janis Joplin är en av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Alice Cooper har jag gillat länge och väl. Bruce Springsteen sjunger härligt. John Fogherty sjunger mysigt. Mr Lordi's röst passar jäkligt bra med musiken. Freddy Mercury sjöng fantastiskt under sin levnadstid i Queen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Bob Dylan, Bob Marley, Joakim Thåström och Joacim Cans. Redigerad 6 juni, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Brendan Benson Ett stort LOL till dom som säger han Lordi-snubben. Redigerad 7 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ian Curtis - Joy division tom yorke - radiohead morrissey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Frank Zappa är ju inte att glömma heller. Lyschna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Bruce Springsteen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts