aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Claudio Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Screamin Jay Hawkins förblir min älskling. Helt jäkla underbart. AO AO AAAH!!! Men även Mick Jones (THE Mick Jones, finns säkert en hel del tölpare med detta namn också), Frankie-boy Sinatra, Kevin Rowland (!!!), Ben Gibbard, Pet Shop Boysarna, snubben som stönar "Salt Peanuts, Salt Peanuts!" på låten med samma namn från världens bästa jazzkonsert (Jazz at Massey Hall (orkar dock inte kolla upp vem av grabbarna de rör sig om)), Joe Strummer, Paul Simonon, Topper Headon, Lou Reed och Moe Tucker förtjänar sitt namn på någon sorts lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ovidkommande fråga: Varför hamnar alltid mina inlägg längst ner på sidorna? Börjar bli lite nojig vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Daniel Heiman (Heed och f.d sångare i Lost Horizon) Roy Khan - (nuvarande sångare i Kamelot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Screamin Jay Hawkins förblir min älskling. Helt jäkla underbart. AO AO AAAH!!! Men även Mick Jones (THE Mick Jones, finns säkert en hel del tölpare med detta namn också), Frankie-boy Sinatra, Kevin Rowland (!!!), Ben Gibbard, Pet Shop Boysarna, snubben som stönar "Salt Peanuts, Salt Peanuts!" på låten med samma namn från världens bästa jazzkonsert (Jazz at Massey Hall (orkar dock inte kolla upp vem av grabbarna de rör sig om)), Joe Strummer, Paul Simonon, Topper Headon, Lou Reed och Moe Tucker förtjänar sitt namn på någon sorts lista. En jävla parentesparad du fick till där. Crish, det låter farligt. Johnny Cash och Bob Dylan tål att nämnas igen. Ah, Leonard Cohen. Annars känns det som de flesta värdiga kandidater redan blivit nämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ozzy Osbourne(Black sabbath,ozzy osbourn) Ronnie James Dio(Elf,Rainbow,Black sabbath och DIO) Bruce Dickinson(Samson,Iron maiden och Bruce dickinson) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 En jävla parentesparad du fick till där. Äh, då har du inte sett min halvsidesmening i en engelsk bokrecension, innehållande typ ett halvdussin parenteser och kring fyra semikolon. Now that's a mening, I'm tellin ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Gene Simmons Paul Stanley Curt Cobain m fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jeffrey Hyman (Joey Ramone), unik röst. Ozzy och Thåström är ju också två favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ozzy osbourne Eminem min pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Axl Rose, definitivt. Liam Gallagher, Kurt Cobain, Michael Jackson och Ian Brown klättrar även högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Axl Rose Ozzy Ousborne Bruce Dickinson Robert Plant Mark Knopfler (Ja han spelar både gitarr och sjunger) Hmm och även Liam Gallagher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hmm och även Liam Gallagher. Självklart. Skönt med lite äkta folk häromkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Blablabla, la di da, Oasis hit, Oasis dit, Liam, wooh, Liam, yeeah, la di da... Äh, han är ju en idiot. Låter precis som den arroganta skitstöveln han är; vem fan vill ha stökiga knull-versioner av Beatles? Vem vill ha odistansierad, pubertal arenarock? Vem vill ha en fulsnygg idiot vrålandes ointelligenta texter? Det fyndigaste Oasis har kläckt är väl typ: "I have a stone in my shoe", eller någon annan skitrad, och det säger väl jäkligt mycket, eller hur? Idiotpuckon, är vad dem är. Vi hade fått nog av Storbrittanien redan innan ni kom, o ni självbelåtna högstadie-idioter; vem fan vill vara synonym till patetisk onani och chipspåsar? Men visst, vissa gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Sofie Karlsson är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Äh, han är ju en idiot. Låter precis som den arroganta skitstöveln han är; vem fan vill ha stökiga knull-versioner av Beatles? Vem vill ha odistansierad, pubertal arenarock? Vem vill ha en fulsnygg idiot vrålandes ointelligenta texter? Det fyndigaste Oasis har kläckt är väl typ: "I have a stone in my shoe", eller någon annan skitrad, och det säger väl jäkligt mycket, eller hur? Idiotpuckon, är vad dem är. Vi hade fått nog av Storbrittanien redan innan ni kom, o ni självbelåtna högstadie-idioter; vem fan vill vara synonym till patetisk onani och chipspåsar? Men visst, vissa gillar dem. Det är därför dom är så bra. Tydligt bevis på att folk utan någon som helst talang kan bli superstjärnor. Chipspåsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Det är därför dom är så bra. Tydligt bevis på att folk utan någon som helst talang kan bli superstjärnor. Chipspåsar? Visst, visst, alla har vi väl våran definition av bra populärkultur! Ehm, mjo, chipspåsar. Det är inte något ångestfyllt högstadieminne, som man lätt kan tro; endast en symbol för den skräpkultur och enfald Oasis representerar, heho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Visst, visst, alla har vi väl våran definition av bra populärkultur! Ehm, mjo, chipspåsar. Det är inte något ångestfyllt högstadieminne, som man lätt kan tro; endast en symbol för den skräpkultur och enfald Oasis representerar, heho. Oasis är mer vaniljsås/Häagen Dazs-glass enligt mig; gott som fan när man börjar och lite mjäkigt efter ett tag. Men låt inte våran matfejd våldta topicen. Nu sätter vi punkt tycker jag. okka har sagt sitt, jag har sagt mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Oasis är mer vaniljsås/Häagen Dazs-glass enligt mig; gott som fan när man börjar och lite mjäkigt efter ett tag. Men låt inte våran matfejd våldta topicen. Nu sätter vi punkt tycker jag. okka har sagt sitt, jag har sagt mitt. Oasis är väl själva definitionen av chips: man tar lite, tänker - ack, vad gott, men sen kommer man på vilken idiotisk SKIT det trots allt är, då man helt plötsligt sitter där vid datorn och ber en tjej att strippa i webcam och man skriver "are you wet yet?" med ens flottiga fingrar, medans Liam vrålar på om hur mycket fitta han får i genomsnitt på en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Chips chips chips chips ... ... ... medans Liam vrålar på om hur mycket fitta han får i genomsnitt på en vecka... Det gör han ju inte! Åtminstone inte i låtarna eller efter 2002, men hokay. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts