I lol Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ozzy Osbourne (Black Sabbath, Ozzy Osbourne) Ronnie James Dio (Black Sabbath, Dio) Mr. Lordi (Lordi) Bruce Dickinson (Iron Maiden, Bruce Dickinson, (Nån Opera?) Ripper Owens (Judas Priest, Iced Earth) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Phil Anselmo. Tomas Lindberg. Chuck Schuldiner. Mikael Stanne. Quorthon. Och en massa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Gäller denna tråden endast för hårdrock eller som de andra 2 trådarna? Kan ni inte bara starta en hårdrockstråd så vi slipper få en tråd med "Bästa gitarrsolot" eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Gäller denna tråden endast för hårdrock eller som de andra 2 trådarna? Kan ni inte bara starta en hårdrockstråd så vi slipper få en tråd med "Bästa gitarrsolot" eller nåt... Nej? OT: Mr. Lordi, Lordi. Tarja Turunen, sjöng i Nightwish förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Eminem är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Nej? OT: Mr. Lordi, Lordi. Tarja Turunen, sjöng i Nightwish förut... har du någon info om vem som sjunger i Nightwish nu? @Rabarben: Står inget om att det endast gäller hårdrock Redigerad 1 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) har du någon info om vem som sjunger i Nightwish nu? @Rabarben: Står inget om att det endast gäller hårdrock Ja, Marco. Han spelar också bas. Redigerad 1 juni, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ja, Marco. Han spelar också bas. Well Well.. Blir väl som vilket annat PowerMetal Band som helst nu. Btw, Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Curtis Mayfield. Stevie Wonder. Frederick Hibbert, Toots and The Maytals. Bob Dylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Sångaren i Soldiers of jah army... Jacob Hemphill (Tack I lol ) Mr Lordi Redigerad 1 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Well Well.. Blir väl som vilket annat PowerMetal Band som helst nu. Btw, Tack! Varför undrade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Varför undrade du? För att jag inte visste? Och för att jag lyssnar mycke på Powermetal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Joacim Cans-(Hammerfall)...En röst som fick mig att fastna för Hammerfall och för att inte tala om att den fick mig att fastna för metal och slutade lyssna på sånt, ja vad det nu var för skit, jag lyssnade på förut och för det är han guld värd. Vet att många tycker att han är dålig, något jag aldrig förstått :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Axl Rose - Guns n' Roses Rob Halford - Judas Priest Geddy Lee - Rush Bruce Dickinson - Iron Maiden Mike Tramp - White Lion Det är nog dom jag tycker är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Joe Cocker, utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Bruce Dickinson.. Slutet på Where Eagles Dare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Alexander Kapranos - Franz Ferdinand Morrisey Ozzy Osbourne Justin Hawkins - The Darkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Alexi Laiho, Children of Bodom Gustaf Norén, Mando Diao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Ja visste de OT: Bon Scott (AC/DC 1974-1980) Brian Johnson (AC/DC 1980-nu) Ronnie James Dio (Black Sabbath, Rainbow och Dio) Johnny Gioeli (Axel Rudi Pell) Alice Cooper (Alice Cooper) Gene Simmons (Kiss) Paul Stanley (Kiss) Robert Plant (Led Zeppelin) Joe Elliott (Def Leppard) Rudolf Schenker (Scorpions) Udo Dirkschneider (Accept ) Bruce Dickinson (Iron Maiden) de är bäst så de så Redigerad 1 juni, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Säger som Morrissey: Tommy Körberg. Sinatra är ju fraseringarnas mästare, och hans röst kan bannemig ingen slå. Skulle vara Körberg då. Även förälskad i Dylans röst. Det roliga är ju att mannen faktiskt kan [kunde, förvisso] sjunga - lyssna bara på Nashville Skyline. Cigaretterna strulade till hans röst, inte för att rösten inte passade musiken han framförde. Woody Guthrie förtjänar en shoutout också. Förvisso hade bara en av de sångare jag nämnde någon större kapacitet, men de två andra var relevanta på andra sätt; och deras sångröster odödliggörs av de musikaliska verken... och nu svävar jag ut i rent svammel. Lou Reed. Joe Strummer. Mick Jagger. Johnny Cash. Names a-droppin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts