fido vercetti Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kan man komma in i Area69 på free-roam som man kunde på uppdraget? Skulle vara kul att vara där inne igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Antar du menar på PS2... vet bara om att det går på PC med teleporter-modden, men det borde väl gå med gameshark eller action replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Antar du menar på PS2... vet bara om att det går på PC med teleporter-modden, men det borde väl gå med gameshark eller action replay. Undrar om man kan skjuta ner alla militärer och poliser där inne, och efter ett tag står det: Property requierd(stavning?), och sen kan man spara där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Klart du kan inta stället, men du dör till slut eftersom nya vakter spawnar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Klart du kan inta stället, men du dör till slut eftersom nya vakter spawnar hela tiden. Inte om han cheatar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Undrar om man kan skjuta ner alla militärer och poliser där inne, och efter ett tag står det: Property requierd(stavning?), och sen kan man spara där Då är frågan... Vad är meningen? Han kan inte undersöka stället för alla militärer... Och ska han bara stå där och döda... Vore do.c coolt om man kunde ta över det stället Och sen få respect eller pengar... Men drömmar... Gta Sanandreas äger Grand Theft Auto SananDreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hade vart bättre om det hade funnits lite omänskliga varelser där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hade vart bättre om det hade funnits lite omänskliga varelser där.. "ET phone home.....!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hade vart bättre om det hade funnits lite omänskliga varelser där.. Kanske det finns. Jag har iaf sett bilder lite här och var i öknen. The truth is out there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Kanske det finns. Jag har iaf sett bilder lite här och var i öknen. The truth is out there! Menar du sanningen eller tokstollen Redigerad 6 juni, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Domedagen är nära !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tror att om du har ett lite tyngre fordon kan du ramma stängselporten som finns på kortsidan av området där helikoptern å pansarvagnen står..... i andra ändan där husena inte står... går iallafall att köra ut den vägen Sedan är det uppet in till area 69 på samma ställe som det är i uppdraget. så var det för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tror att om du har ett lite tyngre fordon kan du ramma stängselporten som finns på kortsidan av området där helikoptern å pansarvagnen står..... i andra ändan där husena inte står... går iallafall att köra ut den vägen Sedan är det uppet in till area 69 på samma ställe som det är i uppdraget. så var det för mig iallafall Det går att komma in på Area 69 "området" och t ex sno en hydra eller en pansarvagn. Men det går inte att komma in i "labbet" efter uppdraget om man inte andvänder sig av någon mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Det går att komma in på Area 69 "området" och t ex sno en hydra eller en pansarvagn. Men det går inte att komma in i "labbet" efter uppdraget om man inte andvänder sig av någon mod. Jag har varit där nere med hjälp av en Trainer... Do.c var jag fullt efter lyst så det sprang omkring massor av poliser där. Det roliga var att jag kunde gå in i dom låsta labben. Men det fanns inget coll för golvet så jag fall rakt igenom det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts