Jump to content

PSP

P1rsson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

YES GRABBAR!

Nedgraderare har kommit till 2.5 och 2.6 för att gå tillbaka till 1.5!!!

Läs på pspupdates!

LYCKA!

Läste något om det precis innan jag stack till landet för nån vecka sedan. Men då var tråden full av inlägg liknande:

Anyone tried this yet? Does it work?

Men det verkar som sagt fungera! :wub::P

Men det tar nog ett tag innan jag prövar på det. Fick precis in både Daxter och Loco Roco på min 1gigs minne med firmware 1.5! Daxter kräver MPH loader och UMD Emulator 0.8c medans Loco Roco bara kräver .. glömt namnet på den. Aja så jävla glad att jag lyckats få plats med bägge på 1gigs minnet så det dröjer som sagt innan jag har användning för nedgraderaren.

Kan också varmt rekommendera både Daxter och Loco Roco. Riktigt underbara spel! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag försöker och försöker men jag kan inte få Daxter att fungera. Jag har UMD emulator 0.8c och MPH Loader 1.1 men det vill inte starta! Försöker jag få igång det via UMD elumator blir skärmen bara svart och ingenting händer, försöker jag med MPH Loader så kommer texten 'Loading game...'. Men sen händer ingenting, är väldigt tacksam för hjälp :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag försöker och försöker men jag kan inte få Daxter att fungera. Jag har UMD emulator 0.8c och MPH Loader 1.1 men det vill inte starta! Försöker jag få igång det via UMD elumator blir skärmen bara svart och ingenting händer, försöker jag med MPH Loader så kommer texten 'Loading game...'. Men sen händer ingenting, är väldigt tacksam för hjälp :)

devHook

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag försöker och försöker men jag kan inte få Daxter att fungera. Jag har UMD emulator 0.8c och MPH Loader 1.1 men det vill inte starta! Försöker jag få igång det via UMD elumator blir skärmen bara svart och ingenting händer, försöker jag med MPH Loader så kommer texten 'Loading game...'. Men sen händer ingenting, är väldigt tacksam för hjälp :)

Matteus, Prova med Fastloader länken hittar du här ,

om det inte fungerar så vet jag inte. :lol:

Redigerad av momo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor