_EmiL_ Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 JAg fick något slags dampp på ett matte prov förut så jag satt och skrev LOL med stora bokstäver över hela papret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Citerar nationellaprovet i svenska: "Det var en gång... så börjar alla kassa historier så även denna..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ett kemiprov i nians sista termin.Hade bytt kemilärare för fjärde gången under tre år (andra under det senaste halvåret) och var jäkligt sur över detta. Vi hade något slags sammanfattningsprov vilket jag var måttligt intresserad av att skriva, och dessutom var den sjätte frågan mångtydig (jävla naturlärare...), så jag skrev kort och gott "Vad fan menar du?" Frågan därefter gällde metoder att känna igen olika gaser där jag svarade "Själv skulle jag använda en tärning, men annars kan man ju göra ett knallgasprov". Sjuans kemikunskaper på ett prov nian, jag blev riktigt förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag brukar skriva massor av sjuka saker på mina prov men bara till vissa lärare eftersom några är ruskigt torra. Min kemi lärare brukar förresten lägga in minst en mycket bra fråga i provet (som man faktiskt kan få poäng på). På förra provet var frågan: Vad heter Fantomens häst? osv osv. Han är föresten Dj också, bara så att ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 När vi började med ekvationer i sjuan/åttan så sa vår lärare att X kunde vara vad som helst. Och på en fråga som jag inte kunde skrev jag "Svar: X kr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kom på en kul grej på ett svenskaprov i åttan. Läraren var så trött på att det alltid var så många som glömde skriva namn på sina prov. Så den allra första frågan var Vad heter du? (1) Man fick alltså ett poäng om man svarade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kom på en kul grej på ett svenskaprov i åttan. Läraren var så trött på att det alltid var så många som glömde skriva namn på sina prov. Så den allra första frågan var Vad heter du? (1) Man fick alltså ett poäng om man svarade rätt Haha. Det påminner mig om ett So-prov vi hade. Vi har en kille i klassen som är sjuukt rolig, men svinkass i skolan. Det var geografi, och han lyckades skrapa ihop två poäng på det provet. Första poängen fick han för att han skrev sitt namn. Andra poängen fick han när han svarade på om Jorden var fyrkantig, platt eller rund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kom på en kul grej på ett svenskaprov i åttan. Läraren var så trött på att det alltid var så många som glömde skriva namn på sina prov. Så den allra första frågan var Vad heter du? (1) Man fick alltså ett poäng om man svarade rätt Så hade vi på ett kemiprov! Sen skulle min kompis vara lustig så han "svarade fel" på frågan, dumjäveln fick ju inget extrapoäng då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Han är föresten Dj också, bara så att ni vet Ja, bara så att vi vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 På en engelska-uppsats i nian där uppgiften var att skriva om sitt lov skrev jag om min blöta nyårsnatt, med fyllor, ragg och pinsamma detaljer. Trodde att jag skulle bli inspärrad på Långbro för all evighet, men fick MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Det "busigaste" jag kan komma ihåg var väl från ett kemiprov för några veckor sedan. Frågan var någon i stil med: Om en [något ämne] har så många joner hur mångar joner borde detta ämne bestå av? Mitt svar blev "väldigt många" Jag fick fel och en förklaring. Minns den dock inte. Redigerad 3 juni, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts