Pico Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 LArs Ulrich Lars är bäst för han snackar svenska när Metallica är här på turné. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nej, knappast. Såg någon kille som var världens snabbaste trummis... 2500 bpm eller något. Hehe, stämmer inte. Rekordet ligger runt 1300slag på en minut. Men sen måste jag hålla med Brodd faktist. Tycker det verkar ovärt att kalla joey för bästa trumisen bara för att han är i ett "bra" band. Och jag är också trummis, om det spelar någon roll. Men BroDD, vilken trummis är din favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Sveriges bästa trummis? Snabb är han iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej, knappast. Nej jag vet tog bara en trummis som jag kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Steven Adler, kanske Eller Bill Ward äh vafan jag kan inte bestämma mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Säger bara: http://video.google.com/videoplay?docid=15...04021421&q=drum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hehe, stämmer inte. Rekordet ligger runt 1300slag på en minut. Men sen måste jag hålla med Brodd faktist. Tycker det verkar ovärt att kalla joey för bästa trumisen bara för att han är i ett "bra" band. Och jag är också trummis, om det spelar någon roll. Men BroDD, vilken trummis är din favorit? FAVORIT = Nicko McBrain.. FAVORIT.. ej BÄSTA.. BÄSTA kan man ju inte direkt avgöra.. då ska man ha en lång jävla regelbok om hur allt ska göras på bästa sätt bla bla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Säger bara: http://video.google.com/videoplay?docid=15...04021421&q=drum Men daaah. Jag länkade ju till honom i mitt inlägg några inlägg upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag tycker helt klart att denna man vid namn Travis Barker är bäst i världen Men men det är min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Snabbheten spelar absolut ingen roll. Kul att sitta på en konsert och höra trummisen försöka slå så snabbt som möjligt. Nej jag tycker Bonham är och kommer alltid vara den bästa trummisen (inom rocken) i alla tider. Hans otroliga stil, och famför allt hans sätt att lira trummor är outstanding. Lyssna på "Moby Dick" Live i Royal Albert Hall 1970, tänk innan att det är Gud du ska titta på. Jag lovar dig, du kommer tro att det är Gud du har tittat på när hans solo är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hehe men jag gillar mycket punk så det blir väl ganska snabbt för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Pimpen har en bra poäng i Bonzo, så jag väljer att nämna honom och Gene Hoglan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Daniel Barnell helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Fd4NDf7ciK4...h=John%20Bonham Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Bäst måste ju killen i Mettallicka vara...har ni sett hur snabb han är...ÖS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 En av mina favorittrummisar är John "Mitch" Mitchell som spelade med Jimi Hendrix i Jimi Hendrix Experience. Gillar särskilt hans jazziga spel i "Third Stone from the Sun", samt i låtarna "Manic Depression" och "Stone Free". Han är förresten den ende levande i trion i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Bäst måste ju killen i Mettallicka vara...har ni sett hur snabb han är...ÖS Hahahahaha. Nicest. Spelling. Evvah. "mettallicka" Och så jäkla snabb är han väl inte? Visst, han är bra, men inte överdrivet snabb direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Dimmu borgirs trummis, Nicholas Barker, är jävligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Virgil Donati (Planet X och massa andra band) Tomas Haake (Meshuggah) Morgan Ågren Jimmie Hatcher (Gizmachi) Dom skickligaste, skönaste trummisarna i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Men daaah. Jag länkade ju till honom i mitt inlägg några inlägg upp. Nu är vi två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts