Frenzy Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Dave Lombardo är den enda jag kan komma på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Def leppards senaste trummis,Rick Allen, är rätt skicklig.....med tanke på att han bara har 1 arm Redigerad 3 juni, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Tja, seriöst så borde detta nog vara den bästa trummisen. Med tanke på sin ringa ålder och sina skillz0rz så... http://video.google.com/videoplay?docid=-1...270&q=drum+solo Tolv år. Men Mike Mangini (Annihilator och Steve Vai) går inte heller av för hackor. Fakta från Wikipedia. Mangini began playing the drums at five and by practicing six to ten hours a day, he was already mimicking Buddy Rich performances by the time he was nine. Mangini is notorious for his technical prowess and currently holds three out of four World's Fastest Drummer titles. These include the Fastest Matched grip at 1,247 strokes in 60 seconds, Fastest Hands, which he earned by executing 1,203 single-stroke notes in 60 seconds, and Fastest Traditional Grip which he earned by executing 1,126 strokes in 60 seconds. Klipp från rekordet på 1,203: http://video.google.com/videoplay?docid=-3...&q=Mike+Mangini Klipp från ett trumsolo på en Steve Vai-konsert: http://video.google.com/videoplay?docid=54...&q=Mike+Mangini Här är även ett från en studio med Annihilator: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...&q=Mike+Mangini Märkte att ljudet är väldigt osynkat på den... Redigerad 3 juni, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) De finns ju ingen som spelar trummor som Travis Barker EDIT: Oj, den tredje som säger de Redigerad 3 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Peter Criss KISS Scott Columbus MANOWAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Max Weinberg. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Mikkey Dee (Motörhead) Tommy Lee (Mötley Crüe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Travis Barker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Det finns ju inte många trummisar i Tomas langs klass. Eller virgil donati. Men jag måste säga att jag ogillar Tomas trumande starkt. Personlig favorit är nog travis barker, eller va iallafall förut. Det är dit jag vill komma med mitt trumande just nu iallafall. = D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 John Bonham (Led Zeppelin) måste vara den bästa trummisen någonsin, alla kategorier. Vad ska man säga, förutom att han visste vad han gjorde? Är dessutom jäkligt imponerad av Dave Grohl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 John bonham är bra men inte i närheten av bäst. Iallafall inte något av det som jag har hört av han, men om ni har någon bra video så lägg gärna upp. Jag föreslår att alla som säger att Joey, travis eller närliggande(?) är bäst borde kolla in tomas lang. Där har man en bra trummis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Joey i Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Derek Roddy, eller Travis Barker. Trummisen i Green day är bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Folk som säger Joey.. ni är inga trummisar va? och så har ni sett hans "über coola" solo på Disasterpieces dvdn och tycker han är kung? Varken Joey eller Travis är i närheten av BÄSTA trummisen Det är som att jag skulle säga att bästa gitarristen är Pig som spelade med Wednesday 13 förut (Helt idiotisk alltså ) Redigerad 4 juni, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 BroDD: Vem som verkligen är den bästa trummisen kan man kanske hitta en en rekordbok eller liknande, men nu handlar det om vad folk tycker! Sluta var så sjuukt stöddig bara för du lirar trummor själv. Äh, varför ens bry sig att skriva? Du svarar ju aldrig på kritik iaf. Av alla idioter ogillade här på forumet så är ändå du den värsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Folk som säger Joey.. ni är inga trummisar va? och så har ni sett hans "über coola" solo på Disasterpieces dvdn och tycker han är kung? Varken Joey eller Travis är i närheten av BÄSTA trummisen Det är som att jag skulle säga att bästa gitarristen är Pig som spelade med Wednesday 13 förut (Helt idiotisk alltså ) Så hur mäter man hur bra trummis någon är då? Vilken enhet? Nä, just det, det går inte. Det är bara subjektivt. Så sluta tyck att du har bättre åsikt än alla andra, du framstår bara som löjlig. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Man undrar lite hur bra BroDD är egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Man undrar lite hur bra BroDD är egentligen. Han skulle spela in sa han men han skyller på att hans mick suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) LArs Ulrich Redigerad 4 juni, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 LArs Ulrich Nej, knappast. Såg någon kille som var världens snabbaste trummis... 2500 bpm eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts