Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jaha, var på möte i skolan igår. Antingen så skulle jag gå om 8an eller läsa på sommaren. Vad väljer man? Valde att läsa på sommaren iaf. Hade IG i 11 ämnen, känns inte så bra. Tack och hej. Att gå om är aldrig kul. Du valde rätt. Se till att anstränga dig nu - det är i nian man inser hur körd man är om man har många IGn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Så har man slutat 9:an. Fick 290 poäng (8 MVG, 3 G, resten VG) vilket jag är väldigt överraskad över. Efter att ha stått på ett torg och svettats i kavaj fick vi våra betyg, och sen besökte vi kyrkan där elever och rektorer pratade och sjöng. Efter det var det kjam-dags med lärarna=/ Kommer sakna mina klasskamrater och de lite speciella lärarna, men de flesta av oss har valt linjer på samma gymnasium, så vi kommer fortsätta se varandra nästan varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Datorkunskap - MVG *Webbdesign - MVG Engelska A - MVG *Engelska B - MVG *Estetisk verksamhet (Bild) - VG Moderna språk, steg 3 (Franska) - VG *Moderna språk, steg 4 (Franska) - VG Geografi A - MVG *Grafisk kommunikation A - MVG Historia A - MVG *Idrott och hälsa A - MVG Matematik A - VG *Matematik B - VG Naturkunskap A -MVG *Samhällskunskap A - MVG Svenska A - MVG *Senaste avslutade kurserna --- Dexter är fan skönast... Har kursen: Kurskod Kurs Lärare Startdatum Slutdatum Poäng Hur LUNCH Lunchrast ? 2004-08-18 2007-06-01 0 Fi Synd att det inte är mer poäng i den kursen... Skulle fan klara Mvg lätt... Redigerad 15 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Musik: MVG Geografi: VG Matte: G Biologi: G Bild: G Engelska: VG Hemkunskap: G Fysik: G Kemi: G Historia: VG Religion: G Samhällskunskap: VG Svenska: G Teknik: G Slöjd: G Idrott: G Franska: G Tror inte jag glömt något. Ska kolla imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 *WAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH* :'( Har inte fått mina betyg än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 1450 poäng kom jag upp i nu efter andra året i tvåan. Första året kan knappt räknas dock så.. Jag är nöjd. 250p IG men men, bättre än ett S(0p). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fick 260 poäng 3 MVG 12 VG 2 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Stolt slapptask som knappt pluggar till prov: 5 VGn resten G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag orkar inte skriva upp mina betyg exakt, men jag hade sammanlagt 265 poäng, och MVG i alla tre kärnämnen vilket var mitt mål för nian. Ska vi bilda klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts