Mr.Dumbom Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Musik: MVG Geografi: MVG Matte: MVG Biologi: MVG Bild: VG Engelska: VG Hemkunskap: VG Fysik: VG Kemi: VG Historia: VG Religion: VG Samhällskunskap: VG Svenska: VG Teknik: G Slöjd: G Idrott: G http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Hade på mig den idag på syrrans student i Västervik Jasså du var här du ...du bor väl inte här (i västervik) eller? Hade på mig ett par Nike shorts en JL piké tröja och birkenstocktofflor. Redigerad 9 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jasså du var här du ...du bor väl inte här (i västervik) eller? Hade på mig ett par Nike shorts en JL piké tröja och birkenstocktofflor. Nope, jag är ölänning. Och egentligen var vi inte i Västervik utan i Gamleby. Syrran gick på Valstad skolan, serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fick reda på vad jag skulle få i SO ämnena idag: Geografi: MVG Religion: VG Historia: VG Samhälle: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag hade bara bra betyg i allting. Och en jävla bra skolavslutning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Well, gått ut 9an nu. Inte checkat betygen ännu dock. Det började kl 10 i kyrkan, nåra tjejer från våran klass som sjöng å sen skulle rektorn prata. Och som vanligt det där sjungandet. Efter rektorn var det betygsutdelning för 9an i kyrkan. Efter det fick vi prinsesstårta och dricka, bullar å sånt. 9orna då. 8orna å 7orna fick torra bullar i matsalen Redigerad 9 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Skolavslutningen bestod av att man gick till aulan 09.00 och lyssnade på tal och musik samt sjöng lite grann, 'Den blomstertid nu kommer' Sedan gick man till ett klassrum där man pratade lite om när man börjar skolan igen och sånt tjafs. Så nu är det lov! Viva el Verano! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Är det bara våran skola som detta år inte haft nån klass 9A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vaknade idag kl. 06.25, tog en dusch, klädde på mig, fixade frillan, åt frukost och åkte in till stan med bussen som gick kl. 07.50. Efter några hållplatser så börjar polarna stiga på. De flesta onyktra och med kassar fulla av ölburkar. Så alla sitter och dricker o tjoar på vägen in till stan. När vi kom fram var klockan ungefär 08.35, då gick mina klasskompisar till skolan och jag gick hem till en tjejkompis som bor i närheten. Jag ringde på dörren en gång, fick inget svar. Ringer en gång till och hon ropar att hon kommer så fort hon kan. Efter en stund öppnar hon dörren. Hon står insvept i täcket helt yrvaken och undrar vad klockan är. Hon hade missförstått mig dagen innan och trodde att jag skulle komma en halvtimme senare, så det var lite pinsamt, hehe. Jag sätter mig i vardagsrummet och kollar på TV medans hon och en annan kompis duschar och klär på sig. När de är färdiga någon timme senare så går vi till kyrkan tillsammans. Där träffar man såklart alla klasskompisar så det var ju kul. Speciellt roligt med dem som var onyktra i kyrkan, haha! Efter det så var man med klassen man gick i och även klassen jag ska börja i efter sommaren. Hade riktigt kul och så blev det en runda på systemet. Feet fest ikväll, alla kommer! Det var min skolavslutning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hade avslutning idag, vad härligt det är nu när man har sommarlov Fick reda på ett par betyg också: Matte A - MVG Matte B - MVG Naturkunskap A - MVG Spanska steg 1 - MVG Historia A - MVG Programmering A - VG Datorkunskap - VG, eventuellt MVG om jag orkar fixa ett nice excelprogram till på måndag Sen antar jag att jag också fick MVG i Svenska A. Bild har jag också haft men fick till skillnad från alla andra inget betyg i det ämnet än, måste fan ta kontakt med expeditionen Är väl rätt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det här suger verkligen. Vet inte om jag vill sluta eller inte. Vet ju att det är en massa folk man aldrig mer kommer träffa. T.om. dem som man tror att man kommer träffa. :'( :'( :'( Och sen blir man lite småförbannad på sig själv, eftersom man känner att man inte vill sluta. Klart som fan man vill ha sommarlov! Nä, satan i gatan så kluven man är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag presenterade allt på våran skolavslutning och rappade. Kul, men varmt som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det här suger verkligen. Vet inte om jag vill sluta eller inte. Vet ju att det är en massa folk man aldrig mer kommer träffa. T.om. dem som man tror att man kommer träffa. :'( :'( :'( Och sen blir man lite småförbannad på sig själv, eftersom man känner att man inte vill sluta. Klart som fan man vill ha sommarlov! Nä, satan i gatan så kluven man är... Förstår hur du känner, sista gången man får se alla och jag bara skiter i avslutningsfesten. Menmen skönt så länge jag kan inbilla att jag klarar mig. Men man blir gråtig av att komma på att man aldrig får träffa dom igen. Hade ju varit ok om jag hade fått gå i Mjölby, men blir inte insläppt där och är tvungen att gå IV i Ödeshög. Inga nya kontakter i vänskapskretsarna alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Musik: IG Geografi: VG Matte: G Biologi: G Bild: MVG Engelska: MVG Hemkunskap: VG Fysik: VG Kemi: IG Historia: VG Religion: VG Samhällskunskap: VG Svenska: MVG Teknik: VG Slöjd: MVG Idrott: MVG Spanska: IG Som ni kanske förstår: mina avgångsbetyg. Ganska runk faktiskt, men skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ok nu när jag har mina betyg kan jag väl lägga upp dom här då Geografi: VG Matte: VG Biologi: VG Bild: VG Engelska: MVG Hemkunskap: G Fysik: VG Kemi: VG Historia: VG Religion: VG Samhällskunskap: VG Svenska: G Teknik: G Slöjd: VG Idrott: VG Tyska: MVG Har sänkt mig i både matten å no ämnenea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag blir så trött. Igår eftermiddag krashade sajten och forumet. Vet inte om fler märkte det? I vilket fall så hade jag skrivit lite här och hann precis kopiera det innan allt sket sig. Skrivet igår Yaay!!!!!!! Slutade idag. Finns en massa man vill berätta, men det finns det inte tid till.. Hade höjt mig en massa ämnen Här kommer det slutgiltiga skrytet: 7 MVG, 7 VG, 3 G, 0 IG, 265 poäng. Jag är så jävla glad. Ikväll ska jag ut och partaja. Minst hela natten. Kommer bli så jävla kul. Men dessvärre även ganska sorgligt. Satan vad mycket kramande, gråtande(inte för min del tror jag...hoppas inte iaf) och pussande det kommer bli.. Helmysigt. Nej nu ska jag bränna en 3-år-av-flashbacks-skiva. Hadet fint! Skrivet idag Var som sagt och partajade igårkväll/natt. Upptäckte att det där med alkohol är riktigt trevliga grejer. Hade så jävla kul. Så nu inser man vad man har missat i tre år. Igår snackade jag visst om att ta igen allt det den här sommaren, men vafan, man är visst inte direkt realistisk när man är lite dragen. Jaja, jag laddar redan upp för midsommar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Bild:G Tyska:G Engelska:VG HK:VG Idrott:G Matte:G Hemspråk:VG Biologi:VG Fysik:VG Kemi:VG Geografi:G Historia:G fick VG på min redovisning men fick bata G i betyg Religion:G Samhällskunskap:VG Svenska:G Teknik:MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Ja somsagt slutade igår. 16 G, 1 VG sammanlagt 175 poäng rätt nöjd, kommer iaf in på mitt förstahandsval EDAJT: vart fel, på tok för mycket fel Redigerad 15 juni, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Musik: IG Geografi: VG Matte: G Biologi: G Bild: MVG Engelska: MVG Hemkunskap: VG Fysik: VG Kemi: IG Historia: VG Religion: VG Samhällskunskap: VG Svenska: MVG Teknik: VG Slöjd: MVG Idrott: MVG Spanska: IG Som ni kanske förstår: mina avgångsbetyg. Ganska runk faktiskt, men skit samma. Det var nog det intressantaste betyget jag sett på länge. Du fick med sötman från allt, kan man säga. Jag orkar inte skriva upp mina betyg exakt, men jag hade sammanlagt 265 poäng, och MVG i alla tre kärnämnen vilket var mitt mål för nian. Lite vemodigt att sluta nian, men, äh, sommarlov och förstahandsval, kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jaha, var på möte i skolan igår. Antingen så skulle jag gå om 8an eller läsa på sommaren. Vad väljer man? Valde att läsa på sommaren iaf. Hade IG i 11 ämnen, känns inte så bra. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts