Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Du kommer göra bort dig Det kommer han då inte. Ta det lugnt bara, Ante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Du kommer göra bort dig Äsch, jag ska ta det lugna gatan. Har sett alldeles för många avskräckande snefyllor i mina dar Klart jag tar det lugnt, Jacke_555( ) Det är inte riktigt min grej att ta det olugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 På skolavslutningen (imorrn) ska jag ha på mig ett par mörka jeans, en T-shirt och en vit munkjacka. Har inte haft tid och pengar att köpa en kavaj eller så. På kvällen blir det fest med folk från både när o fjärran, verkar komma en himla massa. Har en Vodka Explorer och den ska nog fan gå åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 På skolavslutningen (idag) hade jag på mig en grön Death Cab For Cutie-t-shirt, svarta halv-baggy chinos, mocka-skor, och en väska där det står diskret The Clash. Och där gick jag, ned för de ensamma pojkarnas korridor... Nämen, allvarligt. Jag kände mig väldigt ensam-pojke-kolla-på-mig-jag-är-skitsöt. Jag levde mig in i det och putade med läpparna och gick lite hophasat halvfeminint. Förstår ni? Nåväl, det var egentligen inte så mycket till avslutning. Vi har ingen avslutning. Vi satt bara på en gräsplätt hela klassen och fikade lite och spelade kubb, jubb, jupp, japp, det gjorde vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Imorron (skolavsutningen) ska jag ha ett par svarta shorts Å en vit skjorta me nåt ljusgrönt mönster på(inhadlad på dress mann) sen har jag mina vita pumaskor som har lite converse all star look över sig SKitsnygg blir jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 På skolavslutningen (idag) hade jag på mig en grön Death Cab For Cutie-t-shirt, svarta halv-baggy chinos, mocka-skor, och en väska där det står diskret The Clash. Och där gick jag, ned för de ensamma pojkarnas korridor... Nämen, allvarligt. Jag kände mig väldigt ensam-pojke-kolla-på-mig-jag-är-skitsöt. Jag levde mig in i det och putade med läpparna och gick lite hophasat halvfeminint. Förstår ni? Nåväl, det var egentligen inte så mycket till avslutning. Vi har ingen avslutning. Vi satt bara på en gräsplätt hela klassen och fikade lite och spelade kubb, jubb, jupp, japp, det gjorde vi. Den lilla rebellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 vita converse med svarta skosnören. Catchy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ingen avslutning för mig, ett år sen imån. Men ska köra en student runt i staden, och sen hem på bjudning hos en annan student. Så det blir kostym, skjorta, slips. Mössan får stanna hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 På morgondagens avslutning kommer jag att vanka fram med ett par fina blåa jeans, mina vanliga halv-slitna pjucks, en fin svart t-shirt och över den kavajen från kostymen man hade när man slutade nian. Hade på mig den idag på syrrans student i Västervik, den passar fortfarande rätt bra, lite kort i ärmarna dock. Sen på kvällen blir det fest hemma för syrran och hennes nämnda student. Så jag lär vara här tills en bit fram mot kvällen och sedan hade vi tänkt fara ner till stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan snaggade mig i helgen, blev bra till en början men tog ännu kortare och då blev det inte så bra längre, så måste ha negerkeps i skolan imorn. Det kommer dock bli lite problem då det inte passar in så bra till skjorta och andra finkläder, men slutar bara ettan så kanske får köra någon snygg t-shirt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skolavslutning på onsdag. Ska spela bas till två låtar. Fortunate Son (kom jag med förlsag som vi skulle spela med bandet liksom.. Själva. Det blev att den spelades på avslutningen istället för Summertime Blues) och Wonderwall.. Ska ha gröna shorts och Slayer-tröja. Sedan på kvällen ska vi någonstans och äta och ha oss... Ska väl ha ett par nyinköpta jeans och någon tröja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skolavslutning imorgon. Gått på samma skola i samma klass i 9 år nu. Känns trist att klassen splittras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skolavslutning imorgon. Gått på samma skola i samma klass i 9 år nu. Känns trist att klassen splittras. Öh? Samma skola, samma klass i nio år? Det låter helt sjukt. Har ni inte olika skolor för lågstadie, mellanstadie och högstadie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Öh? Samma skola, samma klass i nio år? Det låter helt sjukt. Har ni inte olika skolor för lågstadie, mellanstadie och högstadie? Jag har haft allt i samma byggnad, alla stadier är i en stor byggnad, vilket helvete. Fast det är åtskilda så lågstadiet har längst bort, mellan i mitten och hög på andra sidan av byggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Öh? Samma skola, samma klass i nio år? Det låter helt sjukt. Har ni inte olika skolor för lågstadie, mellanstadie och högstadie? Whut? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Whut? Nope. Finns det inte risk att man blir jävligt fäst vid sin klass då? Så som jag har det byter man skola och klass var tredje år, och det är bra, så man får lite förändring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Har precis kommit hem från skolavslutningen. Klassen samlades 9:30 i ett klassrum och lärarna snackade lite, en började gråta för att hon skulle sakna oss så mycket (jo, visst). Sen gick vi till kyrkan som ligger på andra sidan gatan, som tur var snackade ingen präst, för då skulle jag blivit dampig. "ÅH GUD VÄLSIGNE EDER ALLA"-dravel tål jag inte. Hade förövrigt på mig en nyinköpt vit t-shirt med diverse mönster och ett par jeans. Blir upphämtad av fader klockan halv tre, sen så brummar vi iväg till min styvsyster studentlunch. Där ska jag ha samma kläder på mig plus en kavaj. Efter det ska jag på förfest i 18-19-tiden, sen får vi se var kvällen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 JAAA!!! Nu har man slutat nian!! Och endast 4 ämnen som jag inte har betyg i! Bild - Engelska - Hemkunskap - Idrott - Matematik - Biologi - Fysik - Kemi - Geografi - Historia - Religion - Samhällskunskap - Svenska - :'( Inga VG eller MVG i år, ska dessutom jobba upp svenskan på sommarskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Bild - MVG Engelska - MVG Hemkunskap -VG Idrott - MVG Matematik - MVG Biologi - MVG Fysik - MVG Kemi - MVG Geografi - MVG Historia - MVG Religion - [MVG Samhällskunskap - MVG Svenska - [VG Slöjd - VG Musik - [VG Redigerad 9 juni, 2006 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Skolavslutning på onsdag. Ska spela bas till två låtar. Fortunate Son (kom jag med förlsag som vi skulle spela med bandet liksom.. Själva. Det blev att den spelades på avslutningen istället för Summertime Blues) och Wonderwall.. Ska ha gröna shorts och Slayer-tröja. Sedan på kvällen ska vi någonstans och äta och ha oss... Ska väl ha ett par nyinköpta jeans och någon tröja... Kul att vi lirade Wonderwall på våran vårshow, och Fortunate Son på våran skolbal igår. Sammanträffande. Min avslutning var underbar. Igår hade vi niornas fest, jävligt roligt. Idag samlades vi i klassrummet för att sedan gå till kykran och sjunga psalmer och lyssna på prästen (Första året jag har sjungit med i "Den Blomstertid Nu Kommer" med glädje i rösten). Sen gick vi till klassrummet, fick våra betyg och sedan till matsalen. I matsalens skulle stipendier delas ut, men först skulle vi äta. Maten dröjde dock för det visade sig att kvälllen innan hade några terroriserat en kyrka som var brevid huset där skolbalen var, dom hade bland annat satt ett kors upp-och-ner i en grav och ställt en sjuarmad ljusstake på en gravsten så att stearin hade runnit ner. Dom fick erkänna inför alla och sen fortsatte det. Efter att stipendierna delades ut så ställde sig hela personalen på ett led och vi fick krama allihop. jävligt kul faktiskt. Sen så slutade allt, vi väntade på bussen och kramade alla tjejer jag såg och det var jätteskön stämmning. Nu känns allt tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts