Kalan Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Går ut ettan imorrn och har fått följande betyg: Datorkunskap - MVG Persondatorn - G (VARFÖR?) Webdesign - MVG Engelska A - MVG Estetisk verksamhet - VG Matematik A - VG Matematik B - VG Naturkunskap A - G Svenska A - VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Naturkunskap A - G LOL lättaste kursen i hela gymnasiet ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 LOL lättaste kursen i hela gymnasiet ju. Det är den absolut svåraste kursen jag någonsin vart med om. Läraren var inte mycket att ha heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 LOL lättaste kursen i hela gymnasiet ju. LOL mest idiotiskt tråkiga kursen i hela gymnasiet ju. Eller, jag syftar på B. Har inte gjort A än, yo. Så, ehm. Kanske håller med dig. Men, ehm. Nej? Svenska A, Engelska A? Och SO-ämnena. Man blir ju så grovt underskattad som elev. =( "Ooooskar Sjöberg, vaaaad är demokrati, för DIG? =)" - Gymansielärare (med babyspråk) : typ lika jobbiga som långa dagisfröknar med storhetsvansinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Äh sluta gämföra betyg, man är bra på det man är och dåligare på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Aha, jag tänker ju ur en naturares perspektiv sorry För NK-A är i princip lite av varje av biologi-, kemi- och fysik-A (+ miljö) och eftersom vi läste alla de kurserna under den tiden så var det bit av en tårta. Jag tog det iofs lite väl slappt och landade på VG iaf men de flesta i klassen hade MVG. Redigerad 8 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan va skönt i morgon slutar jag 9an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Aha, jag tänker ju ur en naturares perspektiv sorry För NK-A är i princip lite av varje av biologi-, kemi- och fysik-A (+ miljö) och eftersom vi läste alla de kurserna under den tiden så var det bit av en tårta. Jag tog det iofs lite väl slappt och landade på VG iaf men de flesta i klassen hade MVG. Jag har varken läst biologi, kemi eller fysik A eftersom jag går på en tekniklinje (ska dock byta efter sommaren). Tror inte det var någon i min klass som fick högre betyg än G på Naturkunskapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad ska ni ha för kläder på avslutningen då? Själv blir det några nya jeans, röd skjorta och en svart kavaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kom hem från avslutningen för c:a en timme sen, på mig hade jag svarta jeans, vit skjorta och såklart kavaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Har ni planerat att gå på nån skön avslutningsfest? Själv så slutar jag den 16:de och då blir det kalas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan va skönt i morgon slutar jag 9an. Woooohooohoho vi har slutat nian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slutar nästa fredag (16:e), längtar dock inte något särskilt till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kom hem från avslutningen för c:a en timme sen, på mig hade jag svarta jeans, vit skjorta och såklart kavaj Blir väl nåt liknande här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Röda byxor, vit t-shirt, röd,rutig skjorta, vita converse med svarta skosnören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Får väl dra mina betyg: Svenska: MVG Engelska: MVG So-ämnena: MVG Musik: MVG No-ämnena: MVG Matte: MVG Hemkunskap: VG Språk (Franska): VG (Dåligt med lärare) Teknik: VG Slöjd: VG Bild: VG Gymnastik: G Halv-nöjd, ska försöka höja några ämnen nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Yaaaay!!!!!!! Har höjt mig i hemkunskap! 5 poäng till! Så nu har jag bara... 105 poäng mer än jag behöver På avslutningskvällen ska alla nior dra ut till en bondes loge och partaja Låter sjukt bonnigt, men där kan man ju festa ostört iaf. Och det är den stora anledningen till att 80% av alla nior ska dit. Har fixat Xider, också. Får se hur det går då (never ever druckit förut). På avslutningen ska jag ha ett par oslitna tiger-jeans, en blå-skjorta (en snygg-blå, inte ful-blå. Om ni fattar ) en svea-kavaj som jag (HÖR OCH HÄPNA!) köpte för 25% av ordinarie priset Jävla kap, måste jag säga. Har även köpt ett par glassiga, men ganska fula skor. Borde egentligen ta bild och lägga upp, för jag pallar inte att förklara. Jaja, får se hur det blir med det. men dom ser ju inte konstiga ut. Det är bara ovant. På avslutningsfesten, som vi har med skolan kvällen innan, ska jag ha skorna+några andra jeans+en piké-tröja (som jag ska kaufa imorrn. Hoppas verkligen jag hittar någon!) Vet inte om jag vill sluta eller inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag ska ha jeans & kavaj men har inte bestämt mig om det blir t-shirt eller skjorta under. Det är ju faktiskt bara tvåans avslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Får väl dra mina betyg: Svenska: MVG Engelska: MVG So-ämnena: MVG Musik: MVG No-ämnena: MVG Matte: MVG Hemkunskap: VG Språk (Franska): VG (Dåligt med lärare) Teknik: VG Slöjd: VG Bild: VG Gymnastik: G Halv-nöjd, ska försöka höja några ämnen nästa år. Ojoj. Jag är nöjd om jag får G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Har fixat Xider, också. Får se hur det går då (never ever druckit förut). Du kommer göra bort dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts