Jump to content

Skolavslutning

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Nu när vi närmar oss skolavslutningen så kan man ju passa på att fråga.

Vad ska ni göra samma kväll som ni slutar?

Jag ska iallafall först till furuvik, sen hem och festa med polare hela natten, sen ska vi nog tamejfan ha efterfest nere vid färkars samtidigt som vi fiskar, det ni :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Slutar nu på fredag! \m/ -.- \m/

Ska på min systers student nu på torsdag, den ska vi fira sen på fredag kväll. Då kommer lite släktingar och vänner hit sen hade vi tänkt dra ner till stan. Syrran och hennes pojkvän och grannen som är över 18 ska gå på puben, jag har kommit in där förut så vi får hoppas att man gör det igen!

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när vi närmar oss skolavslutningen så kan man ju passa på att fråga.

Vad ska ni göra samma kväll som ni slutar?

Jag ska iallafall först till furuvik, sen hem och festa med polare hela natten, sen ska vi nog tamejfan ha efterfest nere vid färkars samtidigt som vi fiskar, det ni :lol:

Först ska jag bli firad av släktingar och grannar och alla andra som vill fira mig, :lol: sedan ska jag festa hela natten med alla andra studenter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min skolavslutning suger verkligen, bara för at man slutar nian så måste det vara total massa jävla jippon. Inte tänker jag gå på nåt av dom, för jag verkligen hatar klassen. På kvällen blir det inget supa för mig, är ju som jag sagt i en annan tråd nykterist tack vare min mors berättelser om min far. Blabla, ska ha filmkväll i helgen då vi ska ha ett Family Guy maraton, fyra säsonger på raken!!!!! :lol:

Sen får vi väl se om jag går på nån middag med skolan eller inte. Muck-tåg? Nej jag ska sitta bredvid och skratta ut höt åt dom som klätt ut sig, ska ta med kamera och lägga upp här sen.

Edit - - Stavfel - - Klart slut

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutar nu på fredag! \m/ -.- \m/

Ska på min systers student nu på torsdag, den ska vi fira sen på fredag kväll. Då kommer lite släktingar och vänner hit sen hade vi tänkt dra ner till stan. Syrran och hennes pojkvän och grannen som är över 18 ska gå på puben, jag har kommit in där förut så vi får hoppas att man gör det igen!

Låna syrrans pojväns eller grannens gamla studentmössa så kommer du garanterat in

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutar imorgon. Inga fredagsplaner. Kanske för att jag checkar in som festivalfunktionär på lördag och jobbar mitt första pass på måndag. Vill dock inte sitta hemma och glo på diverse fyrkantiga konstruktioner så jag försöker nog bjuda in mig själv på någon fest.

Edit: stavfel.

Redigerad av Streetwave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleh..

Alla treor slutar imorgon, så det kommer inte vara nån skola för min del. Nu är bara frågan vems student man ska kolla på..

Sen måste jag vila upp min idag, då jag var ute igår. För det kommer vara grymt mycket studentfester överallt imorgon, vilket man inte kan missa.

Själv slutar jag på Tisdag, sugigt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HA! Medans alla andra i nian är och har kul och sen ska sent på kvällen klä traktorerna som alla (minus mig) ska åka med, sitter jag här och är social med den stora härliga gtasajten familjen :wub: . Kom inte med duma svar nu, för jag gillar inte niorna, och dom gillar inte mig, så det så. Därför är jag inte med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HA! Medans alla andra i nian är och har kul och sen ska sent på kvällen klä traktorerna som alla (minus mig) ska åka med, sitter jag här och är social med den stora härliga gtasajten familjen :wub: . Kom inte med duma svar nu, för jag gillar inte niorna, och dom gillar inte mig, så det så. Därför är jag inte med dom.

Vet precis hur det är. Min sista vecka i nian var jag inte med på någonting, och på friluftsdagen när jag inte kom blev jag utskälld för att "sakna klassanda". Inte så jävla lätt att känna något bra alls när man avskyr allt och alla omkring en och bara längtar därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor