ZcruweN Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nu när vi närmar oss skolavslutningen så kan man ju passa på att fråga. Vad ska ni göra samma kväll som ni slutar? Jag ska iallafall först till furuvik, sen hem och festa med polare hela natten, sen ska vi nog tamejfan ha efterfest nere vid färkars samtidigt som vi fiskar, det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Slutar nu på fredag! \m/ -.- \m/ Ska på min systers student nu på torsdag, den ska vi fira sen på fredag kväll. Då kommer lite släktingar och vänner hit sen hade vi tänkt dra ner till stan. Syrran och hennes pojkvän och grannen som är över 18 ska gå på puben, jag har kommit in där förut så vi får hoppas att man gör det igen! Redigerad 6 juni, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nu när vi närmar oss skolavslutningen så kan man ju passa på att fråga. Vad ska ni göra samma kväll som ni slutar? Jag ska iallafall först till furuvik, sen hem och festa med polare hela natten, sen ska vi nog tamejfan ha efterfest nere vid färkars samtidigt som vi fiskar, det ni Först ska jag bli firad av släktingar och grannar och alla andra som vill fira mig, sedan ska jag festa hela natten med alla andra studenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Min skolavslutning suger verkligen, bara för at man slutar nian så måste det vara total massa jävla jippon. Inte tänker jag gå på nåt av dom, för jag verkligen hatar klassen. På kvällen blir det inget supa för mig, är ju som jag sagt i en annan tråd nykterist tack vare min mors berättelser om min far. Blabla, ska ha filmkväll i helgen då vi ska ha ett Family Guy maraton, fyra säsonger på raken!!!!! Sen får vi väl se om jag går på nån middag med skolan eller inte. Muck-tåg? Nej jag ska sitta bredvid och skratta ut höt åt dom som klätt ut sig, ska ta med kamera och lägga upp här sen. Edit - - Stavfel - - Klart slut Redigerad 6 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Okej...Ska nu höja mig till MVG i musik. Min plan lyder: Kicka ass på skolkonserten. Ska lira bas på the clash's fina "london calling", bas/BV på ebba gröns "800 grader" och agera sångare på Iron maidens "The trooper"...Önska mig lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Har bal ikväll, men skolavslutningen är den 13:onde, ska väl festa en sista gång med min underbara klass på en äng, det ska bli underbart. Fast det jobbiga är att jag sak jobba dagen efter, men men, det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Filmkvällen krockade med en fest som dom andra ska på. Istället kommer min friend över med sin dator så ska vi spela alla möjliga spel på internet. Om inte hans föräldrar drar iväg han på marknad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slutar nu på fredag! \m/ -.- \m/ Ska på min systers student nu på torsdag, den ska vi fira sen på fredag kväll. Då kommer lite släktingar och vänner hit sen hade vi tänkt dra ner till stan. Syrran och hennes pojkvän och grannen som är över 18 ska gå på puben, jag har kommit in där förut så vi får hoppas att man gör det igen! Låna syrrans pojväns eller grannens gamla studentmössa så kommer du garanterat in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ska på niornas skolbal ikväll, det blir roligt. Imorgon efter avslutningen ska jag hänga med polare resten av kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bal idag. Balen i sig verkar jävligt seg, från 17.30 till framåt 23... Efterfesten är väl mest det som lockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Slutar imorgon. Inga fredagsplaner. Kanske för att jag checkar in som festivalfunktionär på lördag och jobbar mitt första pass på måndag. Vill dock inte sitta hemma och glo på diverse fyrkantiga konstruktioner så jag försöker nog bjuda in mig själv på någon fest. Edit: stavfel. Redigerad 8 juni, 2006 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slutade idag. Vi var på Folkets Hus i Örebro där vi fick sjunga ett par sånger, lyssna på rektorns tal, titta på några dansare och lyssna på ett kasst band. Höll på i nån timme, sen drog jag och några klasskompisar och åt glass vid slottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slutar imöran. Efter avslutningen ska jag å tjejen kolla på Saw 2 Så ska vi säkert bada me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bleh.. Alla treor slutar imorgon, så det kommer inte vara nån skola för min del. Nu är bara frågan vems student man ska kolla på.. Sen måste jag vila upp min idag, då jag var ute igår. För det kommer vara grymt mycket studentfester överallt imorgon, vilket man inte kan missa. Själv slutar jag på Tisdag, sugigt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 HA! Medans alla andra i nian är och har kul och sen ska sent på kvällen klä traktorerna som alla (minus mig) ska åka med, sitter jag här och är social med den stora härliga gtasajten familjen . Kom inte med duma svar nu, för jag gillar inte niorna, och dom gillar inte mig, så det så. Därför är jag inte med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Klassens dag imorgon, städdag på måndag, sedan är grundskolan finito. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 JAAAA! Har fått betygen nu, 5 MVG, 2 VG och 5 G. Fick MVG i Engelska, Svenska, Franska, Matte och NO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 HA! Medans alla andra i nian är och har kul och sen ska sent på kvällen klä traktorerna som alla (minus mig) ska åka med, sitter jag här och är social med den stora härliga gtasajten familjen . Kom inte med duma svar nu, för jag gillar inte niorna, och dom gillar inte mig, så det så. Därför är jag inte med dom. Vet precis hur det är. Min sista vecka i nian var jag inte med på någonting, och på friluftsdagen när jag inte kom blev jag utskälld för att "sakna klassanda". Inte så jävla lätt att känna något bra alls när man avskyr allt och alla omkring en och bara längtar därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag slutar imorn. Då blir det fest nere vid sjön. Jahoo! Sen ska jag sova hos en kompis den natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Student 2006 imorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts