felshoe Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Fan vad dålig jag känner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Om jag förstår rätt så handlar inte tråden bara om betyg, utan allt som har med avslutningen att göra? Kan passa på att fråga då om vilket datum ni slutar skolan? Själv slutar jag den..(får se om det blir rätt nu)..14:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Slutar 9:e. På fredag alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Slutar den 16:e. Lååångt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 15:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 16:one här också... men denna veckan går vi inte i skolan! Vi e lediga måndag,tisdag. Onsdag-torsdag har vi lägerskola och på fredag har vi ledigt för att vi hade lägerskola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 På torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Slutar nu på fredag, men det är bara chill dagar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Två skoldagar kvar, slutar den 8:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Sökt till spånga gymnasium...Kommer komma in. Ooh.. Spånga är ingen vidare skola fan. Eller om du ska läsa någon av naturlinjerna med alla djur och shit så kan jag tänka mig att det är bra, dom andra kurserna suger. Trodde att jag var den enda här från västerort. Jag har inga vidare betyg, börjar tvåan i gymnasiet nästa år. Har haft sommarlov sedan 30 maj. VG Rörlig bild Svenska A Engelska A (kanske MVG) Datorkunskap Idrott G Mediakommunikation Matte A Filmkunskap Psykologi A Redigerad 5 juni, 2006 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Slutar den 14:e, d.v.s. nästa veckas tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Tror det var det 15:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Slutar den 9'e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Slutar den 9'e Vilket sammanträffande, det gör jag osså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vilket sammanträffande, det gör jag osså. Nej men gud va konstigt! Går du på johnbauer eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 8:e G i allt, nära till VG i bild. IG i filmkunskap. Whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ooh.. Spånga är ingen vidare skola fan. Eller om du ska läsa någon av naturlinjerna med alla djur och shit så kan Natur består inte enbart av biologi. Det mesta inom natur är Kemi,fysik och Matte. Kommer nog få VG på nästan alla ämnen och kanske Mvg på några få... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag slutar skolan den 9:e. Då ska det festas! Synd att man måste plugga hela Samhällskunskap A-kursen under sommaren bara. Ska byta linje efter sommaren så har en massa att ta igen eftersom jag inte orkar gå om första året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Slutar den 14:e, d.v.s. nästa veckas tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Den 16 slutar jag, för alltid. Den sista tiden kommer gå fort, det har hela trean gjort, i alla fall vårterminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts