Mr.Dumbom Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Betygsmässigt så ser det bra ut för mig. 3 MVG (kanske 4st, om jag har riktigt tur kanske mitt femte i svenska men chansen är inte stor.) 10 VG 3 st G Men det är det jag tror, men jag är ganska säker på att det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 MVG i spanska, engelska, idrott och fysik. G i hemkunskap, bild och slöjd (där har jag typ ig-varning). Vg i resten Sänkte mig i matte detta året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Kan väl höfta de betyg i kurser jag avslutat denna termin: Programmering C - MVG Svenska B - MVG Engelska B - MVG Multimedia - MVG Datorkommunikation - VG Elektronik - G (trots IG på två av tre prov - föräldrar ftw!) Man ser ett tydligt mönster att mina betyg dalar i takt med att "krångelfaktorn" stiger. Jag hatar elektroniska och tekniska ämnen. Dexter FTW! Lägger upp mina på samma sätt, rött för dom som jag fått reda på men som ännu inte skrivits in. Ser bra ut Ta mig fan, alltså, det är såna där kurser man ska ha. Inte för att jag någonsin vill bli kontorsråtta men, det kommer gå jävligt dåligt för mig i arbetslivet, om mina eventuella romaner säljer 2 exemplar. Redigerad 4 juni, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Sökt till spånga gymnasium...Kommer komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hade förra året 8 mvg och 9 vg, i år har jag förhoppningsvis hållt betygen, och kanske även höjt dem! Blev Naturvetenskap för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kommer in på NTI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag kommer nog att ha ungefär 8 VG och 6 G nu i 8:an. Jag uppdaterar när jag har betygen i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kan väl höfta de betyg i kurser jag avslutat denna termin: Programmering C - MVG Svenska B - MVG Engelska B - MVG Multimedia - VG-MVG Datorkommunikation - VG Elektronik - G (trots IG på två av tre prov - föräldrar ftw!) Man ser ett tydligt mönster att mina betyg dalar i takt med att "krångelfaktorn" stiger. Jag hatar elektroniska och tekniska ämnen. Ta mig fan, alltså, det är såna där kurser man ska ha. Inte för att jag någonsin vill bli kontorsråtta men, det kommer gå jävligt dåligt för mig i arbetslivet, om mina eventuella romaner säljer 2 exemplar. Är Programmering C svårt? Jag kommer ha det, och bävar. Kunde du programmering innan kursen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Skolavslutning ja.. men jag "jobbar" ingen aning om hur mina betyg är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Mina nuvarande betyg har gett mig en temporär plats på Sunnerboskolans samhällsvetenskapslinje i Ljungby. Förhoppningsvis håller betygen även efter det att de förvandlats till slutgiltiga för den här grundkursen. Tror emellertid att de gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 En söt liten stjärna vid dem jag inte vet exakt på. Vissa är omdömen, vissa är betyg. Teckenspråk steg 1: VG Engelska A: MVG* Samhällskunskap A : MVG Matte A: VG Naturkunskap A: MVG* Estetisk verksamhet (slöjd): G* Svenska A: VG* Historia A: VG Idrott och hälsa A: G* Datorkunskap A: MVG* Företagskunskap A: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Fan vad nice! Ska förmodligen lira schools out på scenen på avslutningen...2000 + pers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Mina betyg är väl inget att skryta om precis. 5 ig eller något och resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Mina betyg är väl inget att skryta om precis. 5 ig eller något och resten G. Något sånt här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ta mig fan, alltså, det är såna där kurser man ska ha. Inte för att jag någonsin vill bli kontorsråtta men, det kommer gå jävligt dåligt för mig i arbetslivet, om mina eventuella romaner säljer 2 exemplar. Vill inte bli någon kontorsråtta jag heller, valde mest linjen för att få kunskaper om ekonomi och om att starta eget. Skulle helst vilja ha ett litet företag där man själv kan vara ute och greja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Är Programmering C svårt? Jag kommer ha det, och bävar. Kunde du programmering innan kursen? Svårt? Inte särskilt, gäller bara att tänka logiskt ungefär. Sen finns det många bra hjälpsidor på Internet, typ codeproject.com, vbhelper.com osv. Jag kunde programmering innan den kursen ja, i och med Programmering A och B, men förutom det så kunde jag inget, nej. Vill inte bli någon kontorsråtta jag heller, valde mest linjen för att få kunskaper om ekonomi och om att starta eget. Skulle helst vilja ha ett litet företag där man själv kan vara ute och greja Ah ja, det tycker jag verkligen att du ska göra. Inte alla som har tillräckligt med ansvar och ambition för att starta eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ska nog starta eget jag med! Verkar faktiskt rätt skönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Bild: VG Engelska: MVG Hkk: MVG Idrott: MVG Matematik: MVG Spanska: MVG Musik: MVG NO: MVG (Block) SO: MVG (Block) Slöjd: VG Svenska: MVG Teknik: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 MVG - Tyska, Kemi, Fysik, Matte (95% säker på att jag får det i Svenska och engelska också. förhoppningsvis även Hemkunskap. Och om jag skötte mig väl på fysiken så kunde jag höja mig i tekniken. vet inte hur det blev med det.) VG - Resten, förutom gymnastik och slöjd. G - Uteslutningsmetoden säjer alltså: gymnastik och slöjd. Kom in på det preliminära på Samhällsvetenskapliga, inriktning ekonomi & företagande. Har jag dock vetat hela tiden att jag skulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Har fått reda på dessa: Engelska A - MVG Naturkunskap A - MVG Tyska steg 1 - MVG Matematik A - MVG Svenska A - VG (min lärarinna sa att jag förtjänade MVG, men att uppgifterna uppenbarligen varit så lätta att jag gjort det svårt för mig och på så vis sänkt mig ) Historia A - VG (inte riktigt nöjd med det betyget...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts