Jump to content

Skolavslutning

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan väl höfta de betyg i kurser jag avslutat denna termin:

Programmering C - MVG

Svenska B - MVG

Engelska B - MVG

Multimedia - MVG

Datorkommunikation - VG

Elektronik - G (trots IG på två av tre prov - föräldrar ftw!)

Man ser ett tydligt mönster att mina betyg dalar i takt med att "krångelfaktorn" stiger. Jag hatar elektroniska och tekniska ämnen.

Dexter FTW!

Lägger upp mina på samma sätt, rött för dom som jag fått reda på men som ännu inte skrivits in. Ser bra ut :)

Ta mig fan, alltså, det är såna där kurser man ska ha. Inte för att jag någonsin vill bli kontorsråtta men, det kommer gå jävligt dåligt för mig i arbetslivet, om mina eventuella romaner säljer 2 exemplar.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl höfta de betyg i kurser jag avslutat denna termin:

Programmering C - MVG

Svenska B - MVG

Engelska B - MVG

Multimedia - VG-MVG

Datorkommunikation - VG

Elektronik - G (trots IG på två av tre prov - föräldrar ftw!)

Man ser ett tydligt mönster att mina betyg dalar i takt med att "krångelfaktorn" stiger. Jag hatar elektroniska och tekniska ämnen.

Ta mig fan, alltså, det är såna där kurser man ska ha. Inte för att jag någonsin vill bli kontorsråtta men, det kommer gå jävligt dåligt för mig i arbetslivet, om mina eventuella romaner säljer 2 exemplar.

Är Programmering C svårt? Jag kommer ha det, och bävar. :)

Kunde du programmering innan kursen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En söt liten stjärna vid dem jag inte vet exakt på. Vissa är omdömen, vissa är betyg.

Teckenspråk steg 1: VG

Engelska A: MVG*

Samhällskunskap A : MVG

Matte A: VG

Naturkunskap A: MVG*

Estetisk verksamhet (slöjd): G*

Svenska A: VG*

Historia A: VG

Idrott och hälsa A: G*

Datorkunskap A: MVG*

Företagskunskap A: MVG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte bli någon kontorsråtta jag heller, valde mest linjen för att få kunskaper om ekonomi och om att starta eget. Skulle helst vilja ha ett litet företag där man själv kan vara ute och greja ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Programmering C svårt? Jag kommer ha det, och bävar. ;)

Kunde du programmering innan kursen?

Svårt? Inte särskilt, gäller bara att tänka logiskt ungefär. Sen finns det många bra hjälpsidor på Internet, typ codeproject.com, vbhelper.com osv.

Jag kunde programmering innan den kursen ja, i och med Programmering A och B, men förutom det så kunde jag inget, nej.

Vill inte bli någon kontorsråtta jag heller, valde mest linjen för att få kunskaper om ekonomi och om att starta eget. Skulle helst vilja ha ett litet företag där man själv kan vara ute och greja ;)

Ah ja, det tycker jag verkligen att du ska göra. Inte alla som har tillräckligt med ansvar och ambition för att starta eget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MVG - Tyska, Kemi, Fysik, Matte (95% säker på att jag får det i Svenska och engelska också. förhoppningsvis även Hemkunskap. Och om jag skötte mig väl på fysiken så kunde jag höja mig i tekniken. vet inte hur det blev med det.)

VG - Resten, förutom gymnastik och slöjd.

G - Uteslutningsmetoden säjer alltså: gymnastik och slöjd.

Kom in på det preliminära på Samhällsvetenskapliga, inriktning ekonomi & företagande. Har jag dock vetat hela tiden att jag skulle :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått reda på dessa:

Engelska A - MVG

Naturkunskap A - MVG

Tyska steg 1 - MVG

Matematik A - MVG

Svenska A - VG (min lärarinna sa att jag förtjänade MVG, men att uppgifterna uppenbarligen varit så lätta att jag gjort det svårt för mig och på så vis sänkt mig :P )

Historia A - VG (inte riktigt nöjd med det betyget...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor