ZcruweN Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Ja skolan närmar sig sitt slut, hur ligger det till för er? Har ni betyg i allt? Vad har ni sökt för program? Eller har ni nån betygsvarning? Jag var skiträdd för att sumpa på matteprovet idag (suger på matte) men klarade precis gränsen för G så jag ahr nu betyg i alla ämnen, SKÖÖÖÖÖNT som satan. Mitt gymnasieval är El, jag har också lite tur för min brorsa är elektriker så jag har ju han att lära mig ifrån. EDAJT: topic namnet blev knarkat, skrev fel. Kan nån söt mod ändra till "Skolavslutning" eller liknande? den som gör det kan få en kaka Redigerad 31 maj, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Mitt gymnasieval är El, jag har också lite tur för min brorsa är elektriker så jag har ju han att lära mig ifrån. El FTW! Onödigt inlägg, svar ja. Redigerad 31 maj, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) MVG i Musik VG i Engelska VG i Idrott VG i Hemkunskap VG i matematik G i träslöjd (Borde ha fått VG... läraren lurade mig ) G i svenska Resten G skulle jag gissa... Jag funderar på att söka till John Bauer. IT Redigerad 16 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Ska gå måleri. (Obs! Inte kostnärs måling och crap.) Mitt "high score" är väll typ 170 - 180. Är inte så skillad i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 MVG i "mina" ämnen, dvs. svenska, engelska, samhälls (förhoppningsvis), idrott. VG i allt annat, me thinkey, utöver G i kemi och matte... Typ. Inte fått reda på det ännu. Men jag gissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 De var ju uppe nån poll om betyg för bara nån månad sen gräns till report Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Såhär ser det ut, fyllde i de kurser jag slutar nu i rött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Lägger upp när man fått slutbetyget i handen. Vågar inte säga nåt innan dess. Men rätt bra är dom nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag har typ...2 MVG...3 VG...Resten G. Hade IG i allt i sjuan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag har typ...2 MVG...3 VG...Resten G. Hade IG i allt i sjuan. Uhm, man får inte betyg i sjuan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 FÅr se hur mina betyg blir, har skolkat halva nian känns det som. Men jag får iaf Vg i engelska,religion,idrott och geografi. Mvg i Samhällskunskap och historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Uhm, man får inte betyg i sjuan? Nej men säkert typ hur man kan ligga till om man hade haft betyg. Så hade vi iallafall i sjuan, hade ungefär likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Uhm, man får inte betyg i sjuan? Men man får höra vad lärarna tycker. Förlåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Såhär ser det ut, fyllde i de kurser jag slutar nu i rött. Dexter FTW! Lägger upp mina på samma sätt, rött för dom som jag fått reda på men som ännu inte skrivits in. Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Har inte betyg i gitarr, har sträck. Kan ju inte bli sämre än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Som jag tror. Uhm. MVG i Engelska och Svenska, har jag tur får jag det i Matematik också. Jag fick trots allt höga resultat på NP. MVG i musik. Sedan är jag inte säkert, finns ett par till ämnen som jag kan höja mig i, men i princip alla andra betyg blir VG. Förutom, hemkunskap. Min lärare är mutad av SÄPO. Jag har sökt in till Portalens Gymnasium som säkerligen de flesta vet, och jag kom in, i varje fall med mina preliminära betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej men säkert typ hur man kan ligga till om man hade haft betyg. Så hade vi iallafall i sjuan, hade ungefär likadant. Omdömen, hade jag också i sjuan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Som jag tror. Uhm. MVG i Engelska och Svenska, har jag tur får jag det i Matematik också. Jag fick trots allt höga resultat på NP. MVG i musik. Sedan är jag inte säkert, finns ett par till ämnen som jag kan höja mig i, men i princip alla andra betyg blir VG. Förutom, hemkunskap. Min lärare är mutad av SÄPO. Jag har sökt in till Portalens Gymnasium som säkerligen de flesta vet, och jag kom in, i varje fall med mina preliminära betyg. Hah, verkar roligt gymnasium. Det trådlösa nätverket (54mbit/s) gör att du kan sitta med kompisarna i Cafét och ta en Cola samtidigt som ni renskriver fysiklabben. Låter som nåt som skulle passat mig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Bara fått reda på mitt engelska-betyg, MVG. Har ändå tillräkligt för att komma in på Naturvetenskap med Internationell inriktning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hah, verkar roligt gymnasium. Låter som nåt som skulle passat mig =P Börja på John Bauer - det är praktiskt taget ett LAN. StepMania, TrackMania, Icy Tower och CS 1.6 är populära kurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts