Jump to content

Skolavslutning

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Ja skolan närmar sig sitt slut, hur ligger det till för er?

Har ni betyg i allt?

Vad har ni sökt för program?

Eller har ni nån betygsvarning?

Jag var skiträdd för att sumpa på matteprovet idag (suger på matte) men klarade precis gränsen för G så jag ahr nu betyg i alla ämnen, SKÖÖÖÖÖNT som satan.

Mitt gymnasieval är El, jag har också lite tur för min brorsa är elektriker så jag har ju han att lära mig ifrån.

:P

EDAJT: topic namnet blev knarkat, skrev fel.

Kan nån söt mod ändra till "Skolavslutning" eller liknande? den som gör det kan få en kaka

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

MVG i Musik

VG i Engelska

VG i Idrott

VG i Hemkunskap

VG i matematik

G i träslöjd (Borde ha fått VG... läraren lurade mig :P )

G i svenska

Resten G skulle jag gissa...

Jag funderar på att söka till John Bauer. IT

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag tror. Uhm.

MVG i Engelska och Svenska, har jag tur får jag det i Matematik också. Jag fick trots allt höga resultat på NP. MVG i musik. Sedan är jag inte säkert, finns ett par till ämnen som jag kan höja mig i, men i princip alla andra betyg blir VG. Förutom, hemkunskap. Min lärare är mutad av SÄPO.

Jag har sökt in till Portalens Gymnasium som säkerligen de flesta vet, och jag kom in, i varje fall med mina preliminära betyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag tror. Uhm.

MVG i Engelska och Svenska, har jag tur får jag det i Matematik också. Jag fick trots allt höga resultat på NP. MVG i musik. Sedan är jag inte säkert, finns ett par till ämnen som jag kan höja mig i, men i princip alla andra betyg blir VG. Förutom, hemkunskap. Min lärare är mutad av SÄPO.

Jag har sökt in till Portalens Gymnasium som säkerligen de flesta vet, och jag kom in, i varje fall med mina preliminära betyg.

Hah, verkar roligt gymnasium.

Det trådlösa nätverket (54mbit/s) gör att du kan sitta med kompisarna i Cafét och ta en Cola samtidigt som ni renskriver fysiklabben.

Låter som nåt som skulle passat mig =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor