Jump to content

Filmkväll med kompisar

rabarben
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Sätt på nån P-rulle o börja runka vafan.

Hahaha... jättekul. Trevligt och kolla på två personer som har samlag.

---

Näe... jag valde mellan min brors buskfilmer. Kanske inga jättehöjdare med dom verkar vara rätt bra enligt mig.

1. V för Vendetta

2. Kingdom of heaven

3. Drömkåken

(4) Kanske legenden om Zorro.

Ni som har skrivit gudfadern eller braveheart. Jag älskar dom filmerna men jag tror inte mina vänner är så djupa att dom skulle förstå dom.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe... jag valde mellan min brors buskfilmer. Kanske inga jättehöjdare med dom verkar vara rätt bra enligt mig.

1. V för Vendetta

2. Kingdom of heaven

3. Drömkåken

(4) Kanske legenden om Zorro.

Ni som har skrivit gudfadern eller braveheart. Jag älskar dom filmerna men jag tror inte mina vänner är så djupa att dom skulle förstå dom.

Ganska bra val, men det är ganska svårt att välja filmer som flera olika polare diggar =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Salo or the 120 days of Sodom, eller kanske inte.

Ah, Pasolini går alltid hem på filmkvällar för tretton-åringar!

Pojken till flickan, dagen efter:

"Åh, så bra den var: fascister som låter fångar äta bajs och bli sexuellt utnyttjade och torterade. Ska vi se den igen?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag fattar inte hur man kan titta på flera filmer samma kväll. När jag tittar på film efter tolv slumrar jag alltid och sen så fattar jag inget av handlingen. Jag blir deprimerad av tanken på hur många bra filmer jag har slösat bort.

men nån kväll är alltid gött å se på nåra filmer men ja håller med dig att det kan vara lite jobbigt och se på flera filmer varje kväll..jag ser på film varje lördag med mina kompisar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor