Maxz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Salo or the 120 days of Sodom, eller kanske inte. Men Guds Stad som C-J sa och Dubbel 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Sätt på nån P-rulle o börja runka vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Sätt på nån P-rulle o börja runka vafan. Hahaha... jättekul. Trevligt och kolla på två personer som har samlag. --- Näe... jag valde mellan min brors buskfilmer. Kanske inga jättehöjdare med dom verkar vara rätt bra enligt mig. 1. V för Vendetta 2. Kingdom of heaven 3. Drömkåken (4) Kanske legenden om Zorro. Ni som har skrivit gudfadern eller braveheart. Jag älskar dom filmerna men jag tror inte mina vänner är så djupa att dom skulle förstå dom. Redigerad 6 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Näe... jag valde mellan min brors buskfilmer. Kanske inga jättehöjdare med dom verkar vara rätt bra enligt mig. 1. V för Vendetta 2. Kingdom of heaven 3. Drömkåken (4) Kanske legenden om Zorro. Ni som har skrivit gudfadern eller braveheart. Jag älskar dom filmerna men jag tror inte mina vänner är så djupa att dom skulle förstå dom. Ganska bra val, men det är ganska svårt att välja filmer som flera olika polare diggar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ganska bra val, men det är ganska svårt att välja filmer som flera olika polare diggar =) Mjo... det är svårt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Drömkåken är ju faktiskt jävligt rolig. Fast jag fattade inte varför man saboterade huset hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har inte läst igenom hela tråden.. Men Spaceballs, Kung Pow och Monty Pythons filmer är sjukt roliga Som avslutning så kan man ju glo Office Space Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Salo or the 120 days of Sodom, eller kanske inte. Ah, Pasolini går alltid hem på filmkvällar för tretton-åringar! Pojken till flickan, dagen efter: "Åh, så bra den var: fascister som låter fångar äta bajs och bli sexuellt utnyttjade och torterade. Ska vi se den igen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliter Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fan, jag fattar inte hur man kan titta på flera filmer samma kväll. När jag tittar på film efter tolv slumrar jag alltid och sen så fattar jag inget av handlingen. Jag blir deprimerad av tanken på hur många bra filmer jag har slösat bort. men nån kväll är alltid gött å se på nåra filmer men ja håller med dig att det kan vara lite jobbigt och se på flera filmer varje kväll..jag ser på film varje lördag med mina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 HEHE bästa filmen någonsin att se med kompisar (specielt om dom inte sett den) är the usual suspects. OCH NÅDE DEN SOM AVSLÖJAR SLUTET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hahaha... jättekul. Trevligt och kolla på två personer som har samlag. Ja, det är både trevligt och upphetsande, och vem har sagt att det bara behöver vara två personer som har samlag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ja, det är både trevligt och upphetsande, och vem har sagt att det bara behöver vara två personer som har samlag? Hans mor.. Men hans farsa vet allt! God night Gud natt! Gud natt! Gud natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vet inte om den är nämnd men Guds Stad... Och Blood In Blood Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Om ingen tipsat om Butterfly Effect, se den som första film typ med en komedi efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts