tommy killer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Alla StarWars? Sagan om ringen trilogin? Tror inte LOTR. 10h med LOTR blir lite för mycket. Man måste ha variation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Saw 1 och 2 efter varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Saw 1 och 2 efter varandra Men herregud! Vi ska ju sova i tält sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Heat är helt klart en "het" film! Redigerad 31 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Naked Lunch samt generösa ransoner insektsmedel till alla deltagande. Det kommer förändra era liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Inled kvällen med nån allvarlig film, krig, tex. Windtalkers eller Saving private Ryan fortsätt sen med thriller eller liknande, Fredsmäklaren eller The Hurricane. Sen en rolig komedi, Hot shots-filmerna är som gjorda för sånt. Avsluta sen kvällen med en lång, smått konstig och seg film. De området är jag bäst på: Vanishing point eller Apocklypse now (Redux). Redigerad 31 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Kan inte låta bli att rekomendera "2001 - Ett rymdäventyr". SiFi från 70 talet om jag inte minns fel. Det som jag minns starkast är att dom första 30 minuterna får man se på några apor som spela på trästockar ute på en savann. Sedan stängde jag av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Det skulle ni ha gjort istället. Den är en perfekt film för en filmkväll. Patrik, The Descent är skitdålig. nÄDÅ. Bästa skräckisen på länge ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag kopierar in vad jag skrev i herr Dudis tråd. Ah, okka, Spririted Away är en riktigt fint passande film. Men frågan är om den går så bra som sista film. Ingen skulle begripa sig på något. Nej, och därmed se om den. Och få en episk känsla av den. That's lovely! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Se en porr film sen The ring 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Skickar The Girl Next Door till komedifronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Kan rekommendera Half Baked, en hysteriskt rolig komedi om några knarkande kompisar som ska rädda en polare som hamnat i fängelse. Om man gillar knark-humor kommer man garva som satan åt den. Skitrolig och inte alltför lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Tror ni att The Godfather är för seg film för en filmkväll? Min favoritfilm och jag skulle gärna vilja visa den... A.A downstairs. Du är soet! De blir perfekt juh Världens bästa filmer Fast dina vänner kanske inte är så djupa så att dom fattar hur bra den är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Kan rekommendera Half Baked, en hysteriskt rolig komedi om några knarkande kompisar som ska rädda en polare som hamnat i fängelse. Om man gillar knark-humor kommer man garva som satan åt den. Skitrolig och inte alltför lång. Den känner jag inte till. Den blir det till att skaffa snarast, tack för tipset, knark- komedier är alltid kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 A Clockwork Orgy, är en vacker film, och snäppet bättre än Kubricks smörja . Börja med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Men herregud! Vi ska ju sova i tält sen. Hehe Saw är ju inte läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 En film av John Woo med slow-motion, vapen i mängder, överdriva stunt och mer slow-motion är alltid skojig. Om ni inte stör er på att de talar kinesiska så skaffa Hard Boiled med Chow Yun-Fat. Vill ni istället att dom ska tala engelska så ska ni fixa Hard Target med Jean-Claude Van Damme. Dock är dessa filmer aningen gamla och kanske svåra att få tag på, så ett annat tips i liknande anda är då The Transporter 1 och 2. Helgrymma de också. Vill ni skratta byxorna av er så är Monthy Python and the quest for the Holy Grail ett måste. En av världens roligaste filmer, om inte den roligaste. Kingpin är också skoj, ett gammalt bowlingproffs ska träna en Amish så han kan vinna en hel del pengar. Annars kan jag tipsa om föregående års bästa film; Sin City. Fantastiskt foto, fantastiskt bra uppdelad story och helgrymma karaktärer gör denna filmen till en av favoriterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Annars kan jag tipsa om föregående års bästa film; Sin City. Fantastiskt foto, fantastiskt bra uppdelad story och helgrymma karaktärer gör denna filmen till en av favoriterna. Dock skitbajsigt löjlig, men, ehm. Visst, den är väl fin och så. Läcker. Och lagomt sexistisk. Redigerad 31 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hot shots 2 måste ni ju bara se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Braindead och Bad Taste är aldrig fel. Se dem när ni börjar bli lite trötta och ert flum-humör börjar slå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts