csdiablo Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Hittat sida med lite dumpar av kommande Vice City--> http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/ Jag är INTE säker på om detta e riktiga eller skitsnack... Kolla iaf in SWAT styrkan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Jadu, dom där var nya för mig iaf... och dom ser verkligen äkta ut... Jag surfade omkring på några GTA-forum och såg att adressen fanns i samtliga... Samtidigt hittade jag adressen till denna sida och nu är jag riktigt förbryllad... Ingen visste att det skulle komma ut en tidning med en GTA:VC cover idag, alla var inriktade på att det skulle komma först nästa månad... Men jag ska kolla upp det närmare nu under kvällen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Ingen sida har rapporterat det här än men jag är nog ganska så säker på att det är riktiga bilder. Det skulle förövrigt vara EXTREMT svårt att göra så bra fake-biler. Ahh! Jag fick precis fram nya uppgifter... jag återkommer Uppdatering: En stor artikel har blivit inscannad, kolla bland nyheter på GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csdiablo Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Va bra då...jag ser att ilderna är uttagna från den där tidningen från din link..du får gärna adda min link me lite cred till huvudsidan..(man ser bättre på förstorningarna ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csdiablo Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csdiablo Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 OJOJOJ kolla nogrant på förstoringaarna..skating..detta kommer göra succe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csdiablo Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Sry för mitt omogna oseriösa rolfmjao här på kvällen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Alla "förstorningarna" på sidan är bortagna Istället finns bara artiklarna kvar... men jag ska försöka göra lite egna "förstorningar". Jag hittade förövrigt artikeln i bättre kvalite på GTASkins.com. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 OJOJOJ kolla nogrant på förstoringaarna..skating..detta kommer göra succe håller mé!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 håller mé!! Så jävla onödigt att dra upp en nästan 1 år gammal tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Så jävla onödigt att dra upp en nästan 1 år gammal tråd. Håller med till 100%! kolla på det senaste postdate först, och om den är nästan 1 år gammal så posta inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nästan så man skulle ge valle en varning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nästan så man skulle ge valle en varning... Håller med till 100%! gör det tycker jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nästan så man skulle ge valle en varning... Det tycker nog inte jag...men att låsa tråden kanske vore en bra ide eftersom den(förmodligen)bara kommer leda till mer bråk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts