kattälskaren Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag spelar ibland GTA 1 och 2, har lånat ut GTA 3 till en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Spelar GTA 1 och GTA 2 ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ja! spelar GTA1 nu..Medans San Andreas är kraschat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Var inte så länge sedan jag spelade GTA 1, men just nu spelar jag inget av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Spelar alla gta spel, så jag röstade på : Ja, alla nämnda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Spelar gta3 då och då. Men annars spelar jag inget av dom. Spelar gta3 då och då. Men annars spelar jag inget av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nu hänger jag på gtasajten, men när jag får lust och om jag har dom på datorn så spelar jag 1 unt 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts