aikjonas12 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej, där hänger alla 14isar. Men man är väl inte så dum så man tar kontakt med alla fjortisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej. Hata sånna bög communitys. Fast alla min akompisar hänger vid lunar, fjortisar fortfarande, de tar det så på allvar MSN funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Men man är väl inte så dum så man tar kontakt med alla fjortisar? Vem ska man då prata med? Nej, använder inte det. Har bara hört talas om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej. Orka alla töntiga gangsters som hänger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Har inte haft, har inte nu och jag kommer aldrig att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vem ska man då prata med? Nej, använder inte det. Har bara hört talas om det.. Sina vänner som inte är fjortisar. Visst har jag vännes om är fjortisar också men inte övervägande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej. Hänger inte på sådana ställen så som playhead,snuttis, ja ni fattar. Fjortis ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 MSN är det bästa. Har haft lunar fast den la jag ner, playahead har jag bara hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nepp... inte lunarstorm,snuttis eller vad alla dom här fjortissidorna heter. Har inget sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Japp, men använder ALDRIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts