Arman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Mitt forum kraschade nyss när jag lekte lite med global_board_header. Nu syns ingenting varken på Admin CP och det allmäna forumet. Min fråga är nu: Finns det någon chans att bevara alla inlägg och medlemmar för att skapa en ny? Samt designen/layouten på sidan om det går som andrahand? Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Tjena Arman. Har du tillgång till PhpMyAdmin så kan du ändra tillbaka till ursprunget i MySQL-databasen. Du kan hitta "global_board_header" i "ibf_skin_templates" och "ibf_skin_templates_cache". Vet inte om det kan hjälpa, men det bör det göra. Redigerad 30 maj, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tjena Arman. Har du tillgång till PhpMyAdmin så kan du ändra tillbaka till ursprunget i MySQL-databasen. Du kan hitta "global_board_header" i "ibf_skin_templates" och "ibf_skin_templates_cache". Vet inte om det kan hjälpa, men det bör det göra. Hittar inte dem filerna. Glömde säga att jag använder version 2.1.4. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Mitt forum kraschade nyss när jag lekte lite med global_board_header. Nu bidrar inte jag med något. Men fan, jag fick mig ett gott skratt. Snopen du måste ha blivit. Aye, en sak som bidrar svagt. Synden straffar sig själv. Tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hittar inte dem filerna. Glömde säga att jag använder version 2.1.4. Använder 2.0.4 vilket förmodligen inte skiljer sig allt för mycket från 2.1. Om du inte hittar dessa så låter det kontstigt. Dessa ska även finnas i nya IPB och finns även i det jag använder 2.0.4. --- 4 träff(ar) i tabell ibf_skin_templates Visa Radera 1 träff(ar) i tabell ibf_skin_templates_cache Visa Radera --- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Använder 2.0.4 vilket förmodligen inte skiljer sig allt för mycket från 2.1. Om du inte hittar dessa så låter det kontstigt. Dessa ska även finnas i nya IPB och finns även i det jag använder 2.0.4. --- 4 träff(ar) i tabell ibf_skin_templates Visa Radera 1 träff(ar) i tabell ibf_skin_templates_cache Visa Radera --- I vilken mapp i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) I vilken mapp i så fall? Hm, är du inne i MySQL-databasen och kikar? Ska pilla lite med ett testforum jag har, se om jag kan hjälpa dig. Redigerad 30 maj, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fixat! "Safe Mode" var tydligen på hela tiden då jag hade forumet - även när den var aktiv. Tack för hjälpen ändå! *Rapporterad* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag ser forumet iaf. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fixat! "Safe Mode" var tydligen på hela tiden då jag hade forumet - även när den var aktiv. Tack för hjälpen ändå! *Rapporterad* Skönt att det lösta sig, nu slipper jag ödsla tid också . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts