TsQ Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Hur fan köper man strippklubben????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Du måste klara visst antal uppdrag. (Vet ej hur många) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Du måste klara shakedown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag äger Vice City, bara så att ni vet.. Nån annan som gör det också? dethär med allt skräp (soppåsar, pizzakartonger och flaskor) hur mkt sånnt kommer det bli i mitt fina hus? försvinner det efterhand eller kommer det byggas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 öööö.....va fan babbalr du om ärligt talat???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 på estate kommer det sopor i huset och på hotelet kommer det tunnor med "bomshine" och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 jag äger oxå hela GTA VC.. lite härligt de e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Du frågade mig förut på mail när shakedown kommer (tyvärr har jag inte kunnat svara eftersom jag inte har någon email adress hemma hos morsan men shakedown är uppdraget efter att man klarat rub out(tror det heter så) .Det vill säga första uppdraget när du tagit över Diaz mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag äger Vice City, bara så att ni vet.. Nån annan som gör det också? dethär med allt skräp (soppåsar, pizzakartonger och flaskor) hur mkt sånnt kommer det bli i mitt fina hus? försvinner det efterhand eller kommer det byggas på? Är du mycket stolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts