SlIpKnOt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Flea är grym. Långt ifrån bäst tekniskt, men han kan skriva grymma basslingor. Han är inte direkt dåligt tekniskt heller, inte för att du påstod det men ändå. Han kan inte läsa musik men det är inget minus enligt mig. Förutom Flea så älskar jag Victor Wootens spelande. Säger bara Victor Wooten och Carter Beauford, making music. Fett bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Oj, jag glömde visst Geezer Butler i min post, NIB!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Oj, jag glömde visst Geezer Butler i min post, NIB!!!! Mina favorit Black Sabbath låtar: N.I.B., Neon Knights, I, Iron Man, Sabbath Bloody Sabbath Och han är super i alla dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Evil Jared Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) /me säger att alexzander är koolast... Redigerad 31 maj, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 /me säger att alexzander är koolast... (fel stavningen var medveten) Hrm, tydligen inte särskrivningen, dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 FCZ-robban är rätt cool med! (Kalabalik i lingonskogen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jason Newstedt, föredetta basist i Metallica. Sen är Mark Hoppus i Blink 182 jävligt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 DeeDee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Fieldy! Och hans totalunika stil på att lira bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Robert Hardy i Franz Ferdinand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Robert Hardy i Franz Ferdinand. Fin bas har han! mmmm...rickenbacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Dom ända riktiga basisterna är dom gamla motown-snubbarna som spelade med typ marvin geye osv. Där sanckar vi känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Flea är ju sjukt duktig basist, slappar riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts