chiligr Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Får väl kontra! Lemmy (motör'ead) Nikki Sixx (mötley crüe) Dee Dee Ramone (Ramones) Finns många fler...men detta måste bli topp 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Steve DiGiorgio. Steve Harris. Cliff Burton. Något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Mark Hoppus! Edit: Hur kunde jag glömma Gene Simmons!? Redigerad 30 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Steve Harris är en tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Billy Talbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Marco Tapani Hietala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Gene Simmons (Kiss) Steve Harris (Iron maiden) Ian "Lemmy" Kilmister (Motörhead) är inte så haj på basister så dom får räcka så länge (vilket inte betyder att jag inte kommer att editera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ingen alls, mig veteligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Victor Wooten Jaco Pastorious Marcus Miller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Flea är grym. Långt ifrån bäst tekniskt, men han kan skriva grymma basslingor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Nikki Sixx Nej nu ska vi förvrida musten ur denna lista, det räcker inte bara med stackars Frank. Flea John Paul Jones Chris Squire Geezer Butler Paul McCartney Gary "Mani" Mounfield Coola snubbar hela högen. Paul McCartney, ja, han är väl cool på sitt sätt. Redigerad 30 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 JASUUUUN!!! NIKKI MOTHERFUCKING SIXX. DUFFMEISTER. Jason Newsted. Nikki Sixx. Duff McKagan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Gene Simmons (Kiss) Ox (Lordi), Lordi är fina. Pete Agnew (Nazareth), han var grym på Springbreak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Gene Simmons (Kiss) Ox (Lordi), Lordi är fina. Pete Agnew (Nazareth), han var grym på Springbreak! Glömde Ox i min post, jag borde dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Duff (Guns n' roses) Steve Harris (Iron maiden) Dom jag kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Cliff Burton, Jason Newsted och Cliff Burton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Antagligen Ron Carter. Han är svart. Han har kavaj. Och en slips som hänger löst. Och han är svart. Och han röker pipa... Jag menar: ! ...och han spelade bas till Miles Davis, om ni inte redan visste (HA!). Ibland ångrar jag att jag inte är homosexuell... ..eller svart. I kavaj. Och löshängande slips. Och svart. Med pipa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Steve Harris (Iron Maiden) OX (Lordi) Geezer Butler (Black Sabbath) Ian hill (Judas Priest) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Dee Dee, han har riktigt skön stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hrm, ajdå, råkade glömma. Paul Simonon Det bästa är att han inte kunde spela bas, utan togs med i bandet bara för att han var snygg och hade cool musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts