Misterwhoopee Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Windows 98 Second Edition Gillar det bättre än nyare operativsystem av Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Microsoft Windows XP Home Edition, Service Pack 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 XP Home Vad är skillnaden mellan Home och Pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 På min PC: Windows XP (pro) På min mac: mac osx 10.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Xp Home Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 På servern: linux 2.6 På servernNR2: windows server 2003 enterprise (INTE PIRAT!!!) WS: XP sp2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 XP Home Vad är skillnaden mellan Home och Pro? Home fungerar bra när allting går som det ska - men så fort något är fel har Home en massa begränsningar, flera saker du inte kan ändra på - en n00b- verision, helt enkelt, för att inte idioter ska råka förstöra något viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Home fungerar bra när allting går som det ska - men så fort något är fel har Home en massa begränsningar, flera saker du inte kan ändra på - en n00b- verision, helt enkelt, för att inte idioter ska råka förstöra något viktigt. Jag behöver home Jag har XP Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Xp Pro SP2 Ubuntu 5.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 För att du har en piratverison. BUSTED! Men alla har ju piratversion. Och jag kanske också har det. Jag måste ha SP2 för att det det går så segt att föra över filer till min externa håddisk via usb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Men alla har ju piratversion... Inte jag i alla fall. Redigerad 31 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 XP home etd med SP2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Men alla har ju piratversion. Och jag kanske också har det. Jag måste ha SP2 för att det det går så segt att föra över filer till min externa håddisk via usb. Tanka xp med inbyggt SP2. BTW, har uppgraderat till Vista beta 2 (x64) nu, ska installera Mandriva så fort jag får min nya hårddisk. Redigerad 31 maj, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Azore kunde inte fixa pollen iafl, jag har WS XP Professional 2006 SP2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Som ni kanske minns drog jag upp en 4 år gammal tråd eller vad de var, nu startar jag en ny istället med lite fler alternativ. *EDIT* Nåt blev fel, trodde de skulle bli poll Bom bom bom.. Poll fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Tanka xp med inbyggt SP2. BTW, har uppgraderat till Vista beta 2 (x64) nu, ska installera Mandriva så fort jag får min nya hårddisk. Är det nått gött med Vista då? Såg på nån film att fönstrena var i 3D. Fönsterna eller fönstrena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 XP med SP2. Föressten. Varför finns ens Windows 3.1 med? Dom som använder det sitter knappast på forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 XP med SP2. Föressten. Varför finns ens Windows 3.1 med? Dom som använder det sitter knappast på forum. Nä, dom sitter på en stol precis som oss andra. Är ju inte 10 svarsalternativ än, så jag antar att det togs det för att fylla ut lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 3.1 är med bara för jag ville det. Iofs kan jag fylla ut det lite extra, 10 windows, sen en extra poll med olika linux dist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Är det nått gött med Vista då? Såg på nån film att fönstrena var i 3D. Fönsterna eller fönstrena? Nja, inte 3D direkt: http://thevista.ru/page.php?id=4961 Tyvärr har Vista ett nytt system mot piratkopiering som kan vara knepigt att komma runt. Och om man kommer runt det, så stängs genomskinligheten av tillsammans med halva kontrollpanelen. Fönstrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts