mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Quatro boot med Windows XP PRO, Windows 2k PRO, IRIX och OSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vad är det för skilnad mellan Proffesional och Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Windows XP Pro SP1. Jag hatar SP2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Win XP Pro SP1 (Aww, varför kan inte jag uppdatera till SP2? Alla andra kan ju!) Win 2k Server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Win XP pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vindåvvs Äckspe profäshonal ässpetvå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vindåvvs Äckspe profäshonal ässpetvå Vad har du för dialekt? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Intresseklubben informerar: XP pro sp2, engelsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 XP Pro sp1, swe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Win XP Pro SP1 (Aww, varför kan inte jag uppdatera till SP2? Alla andra kan ju!) Win 2k Server För att du har en piratverison. BUSTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 För att du har en piratverison. BUSTED! Ska gå iaf. Dock vet jag inte hur det är om man laddar ner det från MS hemsida eller via deras Windows Update. En möjligt faktor är även om man haft datorn ett tag och installerat massa program på den. Då kan SP2 inte uppgraderat i och med att det kan kollidera med annat i datorn. Därför den gör en analys i början utav installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Vänta med att skriva så länge för Azore skulle fixa så att den här tråden blir en poll (som var tänkt från början) Redigerad 30 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag har precis köpt en ny dator så jag kör med Windows 95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) XP Pro sp1, swe. Tillhör du skaran med SP2- hatare eller är du bara för dum eller lat för att uppdatera? Jag blev förvånad över hur många som faktiskt hade SP2. Nätverket krånglar hela tiden med SP2. Redigerad 30 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 XP Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tillhör du skaran med SP2- hatare eller är du bara för dum eller lat för att uppdatera? Jag blev förvånad över hur många som faktiskt hade SP2. Nätverket krånglar hela tiden med SP2. Jag tillhör skaran som hatar windows, vill köra linux, men orkar inte köra på linux och är för lat för att lära mig. Så jag är olaglig och vill inte stödja windows så jag har laddat hem Windows och kan därför inte uppdatera till sp2 för det inte är en köpt verision, men skulle inte uppdaterat ändå, eftersom jag inte har några problem med sp1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag tillhör skaran som hatar windows, vill köra linux, men orkar inte köra på linux och är för lat för att lära mig. Så jag är olaglig och vill inte stödja windows så jag har laddat hem Windows och kan därför inte uppdatera till sp2 för det inte är en köpt verision, men skulle inte uppdaterat ändå, eftersom jag inte har några problem med sp1. Åhå. Sålänge du inte stöder SP2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Windows XP Pro SP2 Funakr jättebra ju, fattar inte varför alla inte uppgraderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 PC #1: Dualboot XP Pro och x64 Edition PC #2: Ubuntu PC #3: Windows 98SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Windows XP Home Edition Ska få Vista senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts